obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
ZTE Experiabox met een Sitecom Router
birdy
Sinds gister heb ik de Alles-in-één Standaard pakket van KPN en ik wil graag een Sitecom router WL582 erbij gebruiken, maar dan doet mijn TV het niet meer...
Mijn situatie is als volgt geinstalleerd.

werkende situatie
Meterkast: ISRA punt > Experiabox >
    *Draadloos verbindingsset (van KPN)
      *naar de telefoonlijn die uitkomt in de woonkamer

      Woonkamer: draadloos verbindingsset > STB Motorola VIP 1853 > TV
      (beide draadloos verbindingsset zitten alleen in de stopcontact om storingen te voorkomen)

      Wat ik graag wil in de woonkamer
      Draadloos verbindingsset > Sitecom router >
        *STB Motorola VIP 1853 > TV
          *TV (is geen smart tv, maar ik wil hem wel op het netwerk hebben)
            *eventueel laptop, etc

            Maar als ik dit doe dan krijg ik de melding "zender tijdelijk niet beschikbaar" te zien op mijn TV.

            Kan dit liggen het aan de lange kabel die ik vanaf de draadloos verbindingsset naar de router trek?
            Ik dacht dat het aan de router lag die ook wifi aanhad staan, maar ik kreeg dezelfde melding op TV zelfs nadat ik de wifi uit had gezet...

            Ligt het aan de instellingen van de router dan? Ben er bijna... dit is irritant! Shock
             
            Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
            Spring naar forum:
            Nieuw onderwerp Antwoorden
            Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ZTE Experiabox met een Sitecom Router', te verwijzen!
            BBcode:
            HTML:
            Vergelijkbare onderwerpen
            Onderwerp Forum         Laatste bericht
            Zwakke beveiliging KPN router Algemeen : 2 16 mrt 2021
            Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
            Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
            Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
            Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
            Advertentie