obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
KPN laat het afweten.
Arons
Aanvraag zakelijk adsl 12 maart ivm opstart nieuw bedrijf.
Monteur ( was overigens geen monteur van KPN ) komt 30 maart langs.
Oude isdn aansluiting in de meterkast wordt weggehaald, nieuwe modem geplaats ( thomson).
Testen, monteur geeft aan dat het zou werken, kan inloggen via zijn mobiel.
Wij ook proberen doch lukt niet.
Monteur gaat weg en laat oude rommel gewoon liggen, kijkt er niet naar om of geeft aan waar hij het kwijt kan.

Sindsdien werkt de aansluiting niet.
Samen met een persoon van KPN de lijn doorgelopen, modem op verschillende manieren aangesloten maar alles werkt niet.
2e lijn kijkt er naar maar maar kan niets vinden. Monteur langs gestuurd. afspraak gemaakt voor de vrijdag, maar monteur komt op een dinsdag langs. ( afspraak voor de vrijdag zelfs met twee personen doorgenomen) men was niet blij dat de ticket zo lang open zou blijven. ( letterlijk...mijn baas is daar niet blij mee ).
Gelukkig was er iemand in het pand.
Monteur kijkt... ziet niks en gaat naar de centrale om aldaar te controleren.
Niets meer van gehoord.
Zelf maar weer bellen mbt stand van zaken.
Afgelopen vrijdag zou er weer een monteur langs komen, wellicht werkt de modem niet, laten we deze omruilen.
Geen monteur gezien, gen belletje, zelfs langer aanwezig geweest.
Vandaag weer een belletje gedaan is nu naar de 3e lijn? uitgezet.
Nemen zo snel mogelijk contact met mij op.....zo snel mogelijk kan niet concreter gemaakt worden.
19 mei staat gepland om open te gaan. Geen internet...kan mijn ledenadministratie niet gebruiken geen leden geen inkomsten. kan niet pinnen.
Toekomstige klanten kunnen ons niet bereiken.
Persoonlijk eenvoud en vertrouwen meest klantvriendelijk bedrijf in 2015Sad
Onze geinversteerde spaargeld zie ik langzaam verdwijnen Angry

Wat een frustratie........#$%^&%##$%#$%@#$@#$$#@@#$@#$@#$@##$
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN laat het afweten.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie