obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Ik ben mijn Arcadyan ARV9519 zat!
bertbig
Al jaren klant bij KPN, het laatste jaar met alles in 1 instap pakket.

Nu ben ik al een maand bezig om mijn recorder met netwerkmogelijkheid (let op; met beveiligingscamera's, dus niet om stiekem de tv op te nemen) aan te sluiten maar dat gaat niet; waarschijnlijk gooit de afgetimmerde Arcadyan de port offline. Na een paar minuten laat hij de recorder niet meer zien op het LAN tot ik de recorder uit- en aan zet.

De recorder werkt wel goed bij kennissen met een andere router. Ik heb de hoop al opgegeven dat iemand me kan vertellen hoe ik daar vanaf kom, omdat ik overal lees dat KPN de beveiliging van de Experiabox zo strak aftimmert zodat niemand buiten de gebaande paden kan.

Ik zie nog maar twee alternatieven:
1. de Arcadyan vervangen door een ander apparaat. Maar dat zal wel niet lukken omdat ik iTV heb en VOIP van KPN. Suggesties?
2. Naar een andere provider gaan. Graag tips, (ik kan hier niet op de kabel, dus wel xDSL tips graag.)

Vast bedankt!

Bert
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik ben mijn Arcadyan ARV9519 zat!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk : 2 13 jun 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
Buurman ziet mijn printer in het netwerk Hardware instellingen : 2 21 dec 2015
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
Advertentie