Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
programma opnamen verdwenen
|
|
corzijlstra |
Geplaatst op 25 April 2012, 00:12
|
Activiteit Berichten: 13 Lid sinds: 01 Feb 2012 |
De ruimte voor het maken van tv opnamen was (bijna) vol. Van november tot nu stonden er opnamen op. Vandaag zag ik tot mijn verbazing, dat er plotseling meer opnameruimte was gekomen. Ook zag ik tot mijn verbazing, dat alle opnamen van november tot in maart zijn verwijderd zonder dat ik dat allemaal wilde verwijderen. Hoe kan dat zomaar? Hoe kan ik die opnamen weer tevoorschijn toveren? |
|
|
Giant2000 |
Geplaatst op 25 April 2012, 13:42
|
Activiteit » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG789 » Interactieve TV Berichten: 492 Lid sinds: 03 Jun 2009 |
Het verwijderen gaat automatisch als de schijf vol is. Staat ook in de handleiding. Ik ben bang dat ze ook niet meer terugkrijgt. Houdt daarom altijd in de gaten of je schijf niet te vol raakt. Opnames die je niet wilt missen kun je een trouwens merkje meegeven dat ze niet worden gewist. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'programma opnamen verdwenen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
problemen afspelen opgenomen programma's | Algemeen | : 8 | 09 Sep 2015 |
Programma opnieuw beginnen werkt niet | WiFi | : 9 | 08 Aug 2014 |
opgenomen programma's overzetten op nieuwe HD ontvanger | Hardware instellingen | : 7 | 25 May 2014 |
kan geen opgenomen programma's bekijken | Helpdesk | : 1 | 02 Apr 2014 |
falende opnamen | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 11 | 28 Feb 2014 |
Advertentie