Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
Lacie & H220N
|
|
larsoss |
Geplaatst op 24 April 2012, 18:02
|
Activiteit » Berghem » 5351KE » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox Arcadyan » V8 » Interactieve TV Berichten: 9 Lid sinds: 14 Oct 2011 |
Ik zit met het volgende probleem sinds kort. Ik was klant van KPN en had de oude experiabox. Ik had toen een alles in 1 pakket. Dit werkte allemaal prima. Daar kocht ik toen een Lacie netwerkspace 2 bij. Deze sloot ik aan via de ethernet aansluiting en kwam netjes in mijn lijstje met netwerk te staan. Ik kon hem dan via hier benaderen + via de browser. Na een korte overstap naar Tele2 toch maar terug naar KPN. Weer met een alles in 1 pakket net zoals de vorige keer, alleen nu met nieuwe hardwere H220N modem, en nieuwe ITV kastjes.. Maar als ik nu alles aansluit komt de lacie NOOIT in het netwerk. Via de assistent manager van Lacie kan ik hem wel beschikbaar maken als schijf (Y) (Z) dus een soort van netwerkschijf.. Maar ik zie hem nooit onder de netwerk terug (deze computer-links onderin) Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen. Ik vermoed dat het door het ip adres van het modem komt. Dit is nu 192.168.2.254 (standaard) maar zou dit niet 192.168.1.254 moeten zijn? Hopelijk kan ik dit veranderen zodat ik het kan testen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lacie & H220N', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Portforwarding H220N | Snelheid | : 3 | 06 Mar 2015 |
VOIP bellen met Gigaset N300A-IP icm H220N V10 werkt niet | Frequently Asked Questions | : 2 | 25 Dec 2014 |
Poort openen in Z|XV10 H220N | Hardware instellingen | : 7 | 27 Oct 2014 |
Handleiding Poortforwading ZTE H220N - IP camera - Webserver | Hardware instellingen | : 7 | 24 Oct 2014 |
ZTE H220N: Poorten openzetten! | Hardware instellingen | : 10 | 24 Oct 2014 |
Advertentie