obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Miljoenen FEC errors per dag
NielsKr
Hallo,

Op dit moment heb ik ongeveer 10 miljoen FEC errors per dag en dit lijkt steeds meer te worden.
Hieronder staan de gegevens van mijn DSL verbinding: ruim 4 dagen actief en meer dan 45.000.000 FEC errors.

Het gaat om een SpeedTouch 780WL met KPN Alles-in-Een Standaard abonnement met Interactieve TV.

DSL Connection

Link Information

Uptime: 4 days, 17:26:16
DSL Type: G.992.5 annex A
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.032 / 15.007
Data Transferred (Sent/Received) [MB/GB]: 281,98 / 61,02
Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,5 / 0,0
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 10,0 / 23,5
SN Margin (Up/Down) [dB]: 7,0 / 3,0
Vendor ID (Local/Remote): TMMB / IKNS
Loss of Framing (Local/Remote): 12 / 0
Loss of Signal (Local/Remote): 1 / 0
Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Link (Remote): 0
Error Seconds (Local/Remote): 1 / 0
FEC Errors (Up/Down): 4 / 45.504.530
CRC Errors (Up/Down): 4 / 61
HEC Errors (Up/Down): 0 / 55

Is er iets mis met de telefoonlijn of mijn modem?
 
thinkgreenn
Er zou iets mis kunnen zijn met de telefoonlijn of op de poort zelf op de hoofdverdeler.
Als je contact zou opnemen met de helpdesk kunnen zij dat uitzoeken waar het fout gaat
 
Jo3i
SN Margin (Up/Down) [dB]: 7,0 / 3,0 is het probleem, dat zou op 6dB of liever hoger moeten liggen, zowel up als down. Na laten meten door de helpdesk.

succes
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Miljoenen FEC errors per dag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VDSL verbindings probleem FEC errors 100 per minuut KPN Internet Storing : 4 09 mrt 2015
Thompson789VN PortForward Errors Frequently Asked Questions : 3 16 apr 2013
Traag Internet en DNS errors Algemeen : 8 24 aug 2011
Facebook + iPhone + Arcadyan ARV7519 = connection errors Eigen netwerk : 3 05 mrt 2011
Achterdeur in Speedtouch routers treft miljoenen consumenten Algemeen : 1 10 okt 2007
Advertentie