Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
KPN newsserver
|
|
highflow |
Geplaatst op 23 March 2012, 22:57
|
Activiteit Berichten: 46 Lid sinds: 02 Oct 2011 |
Ik zie vandaag bij de connecties van me newsreader dat me wel vertrouwde server van KPN/Planet ineens om user/wachtwoord vraagt ==> news.kpnplanet.nl:119: 0 (Unblock) Server requires user/password <== dit was eerder toch niet zo t werkte al heel lang zonder maar iets in te vullen heeft KPN dit veranderd of ligt t hier bij mij ? of wie weet wat dat user en ww dan moet zijn ? Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 26 2012 19:06:10: heel gek later heeft t wel weer gewerkt maar vandaag weer es niet -) adres en poort lijkt wel goed anders krijg je toch ook geen replay en later een timeout waar kan ik dat user en pass vinden ? heb al een aantal simpele woorden geprobeert maar geen resultaat user kpn pass kpn ....... Gewijzigd door highflow op 26 March 2012, 18:06 |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 26 March 2012, 19:09
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 484 Lid sinds: 15 Apr 2007 |
Vermoedelijk hetzelfde als je inloggegevens als bij mijn kpn. Of emailadres + ww.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN newsserver', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Newsserver download via VPN geen verbindingen | Algemeen | : 8 | 14 Jan 2018 |
newsserver/ usenet storing? | Usenet | : 4 | 25 Feb 2011 |
Storing newsserver(s) KPN | KPN Internet Storing | : 5 | 12 Sep 2010 |
Advertentie