obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
formulieren php stuk
halloikbeneenklant
Ik heb al jaren wat php formulieren op mijn website staan. Van de ene op de andere dag doen ze het niet meer. Toevallig blijkt er net een update van de IIS servers van KPN te zijn geweest. Daar verwijst de foutmelding ook nog eens naar ( foutcode 500).
Ik belde dus de helpdesk. Daar kreeg ik toevallig de domste medewerker die bij KPN werkt. Volgens hem lag het aan mijn eigen formulieren, omdat er ergens anders op de site zo'n raar tekentje stond. Dit had helemaal niets met het probleem te maken en bovendien heb ik al jaren niets veranderd aan mijn site. Toen ik hem dit voor de 3e keer probeerde uit te leggen, zei hij: "u moet niet gaan schreeuwen, anders hang ik op".

En hij deed het ook nog.

Weer een klant teleurgesteld. Maar daar schijnt kpn niet om te geven.

Heeft iemand een goed alternatief? Ik zit te denken om zelf maar te gaan hosten.
 
KaPteiN
Vermoedelijk is de php geupdate naar versie 5.3.x. Waarschijnlijk doet de instelling shorttags je de das om. Die staat namelijk standaard uit in de nieuwe versie.

Kijk eens in je scripts of je
Als er b.v. zoiets staat; dan moet je dat ombouwen naar
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
halloikbeneenklant
Het lijkt me niet helemaal de bedoeling dat ik tig formulieren moet gaan aanpassen omdat jullie iets hebben veranderd. Het is schandalig en klantonvriendelijk. Ik heb mijn php-hosting maar bij een ander ondergebracht.

En alles werkt. Uiteraard.
 
jeroen3
Hoezo veel aanpassen. Daar hebben ze ctrl-f voor uitgevonden.
 
halloikbeneenklant
Ga jij lekker 800 keer ctrl-f zitten indrukken omdat iemand anders het nodig vindt een instelling te veranderen.

Pannekoek.
 
KaPteiN
Pak notepad++ en doe een search / replace aktie.
Scheelt een hoop werk.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
jeroen3
Precies.

Of je laat het vinkje waarom het niet meer werkt weer goed zetten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'formulieren php stuk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie