obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
NAT open gelukt!; MW3; Call Of Duty: Modern Warfare 3; Arcadyan ARV7519
Stefan000
(Y) goede oplossing ook voor black ops, alleen utnp aanvinken was voor mij ook niet voldoende
 
LpUndisturbed
Ik heb dat allemaal geprobeerd maar nog steeds veranderd die niet in open......
zijn er nog andere opties want ik word er echt doodziek van
 
nvdmolen
werkt dit ook voor black ops 2?
 
JoeyMH
DANKJE KEGNOT!!!!!

Deze site komt gelijk in mijn favorieten. Net even uitgeprobeerd om met een vriend Blackops2 te spelen en het werkt!

Nogmaals bedankt! Hopen op meer goede instructies van u!
 
Lars2254
GELUKT!!! =DDDDD FACKYEAH! Shock Shock Smile
 
jorrickbo
RESPECT!
 
FlorisFFS
Port forwarden werkt bij deze router inderdaad alleen als je de poorten ook triggert. Dus niet alleen Port Mapping doen, maar ook Special Application.

Mijn broertje en ik wonen nog in hetzelfde huis. Ik heb de poorten naar mijn eigen pc geforward, daarom heb ik nu NAT open. Hij kan volgens mij wel tegelijk met mij MW3 doen, maar we kunnen niet bij elkaar in dezelfde lobby/match.

UPNP aanzetten zorgt er soms voor dat één pc NAT=Open en de andere pc NAT=Moderate. We kunnen in dat geval wél bij elkaar in de lobby, omdat de poorten niet doorverwijzen naar één specifieke pc. Het probleem met UPNP is, dat het maar tijdelijk werkt. Eén dag hooguit, daarna moet je de router resetten en hopen dat de NAT types weer op Open en Moderate gaan, dit gebeurt namelijk ook lang niet altijd.

Ik heb nu twee back-ups van de routerinstellingen op mijn pc staan: eentje met UPNP aan, en de andere met port-forwarding aan. Op deze manier kan ik redelijk snel wisselen als mijn broertje bijvoorbeeld besluit om een potje mee te schieten.
 
iankamp
ik heb alles gedaan wat hier stond.

En nu kan ik dus helemaal niet meer online komen op PSN ( Playstation Network)

Van alles geprobeerd maar ik kan nu dus helemaal niks meer....

wat moet ik doen???
 
FlorisFFS
Als je een boel geprutst hebt in de routerinstellingen en je kunt niet meer online komen, dan raad ik je aan om de router te resetten naar de fabrieksinstellingen. Router>Extras>Backup/Restore
 
tomgroot1
HELD!!! HIJ DOET HET!! (ik heb Black Ops II)
UPnP is ook niet nodig bij Black Ops II.
Misschien is het handig om te weten waar je het MAC-adress van je playstation kan vinden. Die kan je namelijk vinden als je op je PS3 naar Netwerk settings gaat.

YOU MADE MY DAY Grin

Voor mense die niet wete waar ik nu over praat: GA NAAR DE EERSTE PAGINA EN JE PROBLEEM IS OPGELOST!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT open gelukt!; MW3; Call Of Duty: Modern Warfare 3; Arcadyan ARV7519', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers : 23 13 jun 2018
Poorten 22,80 en 443 staan open Eigen netwerk : 9 26 jan 2016
Open Poorten KPN Glasvezel Routers : 4 06 nov 2015
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
Advertentie