obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Geen TV en/of Radio signaal.Indicatie: "buiten bereik"
pipi09ws
Laatste tijd vaak "buiten bereik". Dus - een paar seconden - geen TV of radio signaal. Daarna komt het beeld óf geluid weer terug. En dan herhaalt het zich weer. Oplossing tot nu toe: TV op stand-by. Experia box en Ontvanger uit het stopcontact en na 30 sec. er weer in. Dan is het weer voor een dag opgelost. Wie heeft een oplossing?
 
Henk2304
Zou het kunnen zijn dat je je TV via een HDMI-kabel hebt aangesloten en dat het schermformaat van je ontvanger op Auto of op 1080p50 staat? Bij onze Philips TV heb ik dat ook en als ik de ontvanger dan op 1080i zet is het over. Op 720p werkt het ook maar dan zie ik veel witte stipjes in het beeld. 1080p25 heb ik nog niet geprobeerd. Onze Samsung TV heeft hier geen last van en de ontvanger bij die TV staat dan ook gewoon op Auto (en dat is volgens de TV dan 1080p50).
L8r, Henk
 
pipi09ws
Dank voor je antwoord.
TV (Sony) inderdaad via HDMI kabel aangesloten en ontvanger stond op AUTO oftewel 1080p50. Heb de ontvanger nu volgens jouw suggestie op 1080i gezet. Ben benieuwd.
Toen ik vanmorgen ik de radio via de TV aanzette (vanuit stand-by) was de ontvangst meteen een aantal keren 'buiten bereik'. Gedurende de nacht hadden we de ontvanger express niet op stand-by gezet, maar aan laten staan - om deze positie eens uit te proberen. Ik heb toen de TV uitgezet op het toestel en weer aan gezet. Toen was het over.
Zal je de uitkomst laten weten.
JK

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 07 2012 17:01:32:
Het lijkt er erg veel op dat het nu over is. Nogmaals dank.
JK
Gewijzigd door pipi09ws op 07 februari 2012, 17:01
 
Henk2304
Ik heb vanmorgen op onze Phillips ook 1080p25 nog geprobeerd. Hoewel beeld en geluid stabiel lijken zie ik bij donkere scènes toch weer de witte stipjes die ik bij 720p ook zag. Alleen 1080i werkt naar behoren op die TV. En nogmaals: op onze 46" Samsung doet 1080p50 (automatische stand van de VIP1963) het perfect.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen TV en/of Radio signaal.Indicatie: "buiten bereik"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Hoe krijg ik een beter wifi signaal??? WiFi : 6 09 aug 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Advertentie