obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Poorten blijven gesloten
martynair
Hallo,

Ik heb een probleem met het openen van mijn poorten. DIt was altijd mogelijk, maar op een gegeven moment lukte het niet meer. Geklaagd bij KPN, nieuwe router ontvangen (ZTE). Alle stappen uitgevoerd. Maar poorten blijven met een poortscan gesloten. Het probleem blijft dat ik mijn netwerk niet van buitenaf kan benaderen. Ook heb ik poort 8085 geprobeerd. Deze staat standard open bij KPN. De poortscan geeft dat ook aan. Maar ik kan op geen enkele mijn computer van buitenaf benaderen. Zou iemand mij kunnen om dit probleem op te lossen. Ik heb van aales algeprobeerd.

gr Martyn
 
stanleywijn
Ik heb echt exact hetzelfde probleem! Ik probeer mijn Server + Webserver draaiende te krijgen, maar ook ik krijg mijn poorten niet open. Ik weet hoe je porten moet forwarden, en heb echt alles geprobeerd. (DMZ, portforwarding, alle opties aan/uit, resetten van de modem.)

Nu heb ik een uur met KPN aan de lijn gehangen, en ook die wisten niet hoe het kon. We hebben alles geprobeerd (wat ik ook van te voren al had gedaan maar goed) maar het mocht niet baten. Nu heb ik een programma geinstalleerd: Simple portforwarding, en op die port checker zegt hij dat de porten wel open zijn, terwijl de websites nog steeds zeggen dat alles dicht is. Heel vreemd.

De reactie van KPN was: Het moet gewoon werken.....

Kan iemand er mij bij helpen? Want ik ben echt radeloos, dit moet gewoon werken voor mijn werk/school. Want KPN lukt het niet.

Groetjes,

Stan
 
ae0089
Dan heeft de medewerker je óf voor de gek gehouden óf de stakker is niet goed door zijn baas geinformeerd. Dit modem is bewust door KPN dichtgetimmerd, ook poort 80, het ligt aan de firewall instelling die niet te wijzigigen is. Poorten 21, 8080 en 8181, etc lukt wel op de bekende wijze (nieuwe applicatie toevoegen), maar deze werken niet voor alle servers. Etc. Ik heb mijn server (Apache) geconfigureerd op 8080 en de webcam op 8181. FTP poort 21 werkt dus standaard wel. Zorg dat je eigen firewall voor al deze poorten open staat... Controle op je eigen site, etc door het interne adres van de server (192.168.2.xxx) op te geven werkt soms wel, soms niet
 
EasyErik
Hallo,

Kan iemand van jullie mij helpen met deze kwestie? - http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=3619

Alvast bedankt.
 
EasyErik
Bij mij lijkt probleem te zijn opgelost. En vermoedelijk heeft het al die tijd te maken gehad met het draadloze bereik. Ik heb sinds drie weken een Gembird 300 Mbps WiFi repeater in gebruik en het probleem lijkt te zijn opgelost. Nu zelfs op zolder (waar ook een IP cam staat, welliswaar met een betere/grotere antenne) een prima draadloos signaal. Ook van buitenaf nu geen enkel probleem om de camera's te benaderen!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poorten blijven gesloten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poorten 22,80 en 443 staan open Eigen netwerk : 9 26 jan 2016
Poorten sluiten ipv openen Hardware instellingen : 2 24 nov 2015
Open Poorten KPN Glasvezel Routers : 4 06 nov 2015
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
Openen van poorten Routers : 14 18 aug 2015
Advertentie