obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
ITV+Motorola VIP1963 | ter info !
robma
Op m'n adres is de bandbreedte te klein (ca. 7,5-8,1Mhz., en zal nauwelijks beter worden met een snellere verbinding) om een programma op te nemen en tegelijkertijd naar een ander kanaal te kijken zonder de waarschuwing te krijgen dat ik moet kiezen tussen opnemen of kijken (o.i.d.) Omdat dit frustreerde heb ik Digitenne genomen met insteekkaart achterop Philips LED tv. Vanwege slechte ontvangst van andere kanalen buiten Ned 1-2-3, heb ik i.o.m Helpdesk het pakket Opnemen genomen. Op zich prima maar de mogelijkheid om een tijdopname te maken vervalt automatisch omdat de opnamen op de KPN server worden geplaatst en de HD van de Motorola wordt uitgeschakeld. Dus ga ik het pakket Opnemen annuleren en weer gebruikmaken van de HD op de Motorola en toch maar weer een insteekkaart bestellen (de andere geretourneerd). Als het KPN abo afloopt ga ik serieus overwegen Ziggo te nemen omdat ik daarmee wel hogere snelheden kan verkrijgen via de kabel. Jammer, want ik vind het KPN systeem als geheel uitstekend functioneren buiten de beperkte -beschikbare- bandbreedte problematiek en uit m'n omgeving weet ik dat Ziggo ook niet altijd goed functioneert. Wellicht heeft er iemand iets aan deze praktijkervaring !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ITV+Motorola VIP1963 | ter info !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk : 1 22 mei 2016
Technische info FON KPN Handleidingen : 2 05 jun 2015
Motorola VIP 1963 upgrade TV-setup boxen : 2 18 jan 2015
Offline films kopieren Motorola VIP963 Hardware firmware : 3 23 dec 2014
motorola vip1960 Hardware instellingen : 1 04 nov 2014
Advertentie