Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Soms hapering afst.bed. en met live tv pauzeren
Henk82
Ik heb sinds een week itv met twee motorola boxen. Ik heb hiermee wat problemen.
Ten eerst wil de box soms niet reageren op de afstandsbediening. Als ik bijvoorbeeld P+ indruk gaan op zowel de afstandsbediening als op de decoder een lampje knipperen. Het signal wordt dus verzonden én ontvangen.

Het tweede probleem is het pauzeren van live tv. Dit gaat op zich prima als de tijd die ik pauzeer maar kort is. Een paar minuten lukt wel. Als ik echter een programma pauzeer en na een halfuur op play druk gebeurt er helemaal niets.

Zijn dit bekende problemen en is hier een goede oplossing voor?

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Soms hapering afst.bed. en met live tv pauzeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kwaliteit Live Sport on Demand KPN Glasvezel diensten : 1 23 Apr 2017
Bij voetbal kijken is beeld soms blokkerig KPN Televisie Storing : 12 04 Oct 2014
Xbox Live Fout: xxxx-xxxx-xx8x-xxxx-8007-274C KPN Handleidingen : 1 15 Jun 2014
V9 (ZTE H368N) Xbox Live KPN Handleidingen : 1 15 Jun 2014
Net 1 week Kpn Arcadyan ARV7519, Xbox live werkt nauwelijks.. KPN Internet Storing : 19 16 May 2014
Advertentie