Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
Constant herinitialiseren
|
|
Jan van den Heuvel |
Geplaatst op 17 January 2012, 06:54
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 17 Jan 2012 |
Geen idee of het de bedoeling is maar als ik televisie kijk wordt mijn ontvanger tenminste drie keer per avond weer voorzien van nieuwe software en zit ik per keer ongeveer een half uur naar een blauw scherm met de melding 'even geduld aub' te kijken. Vele keren loopt dit initialisatieproces ook nog een keertje vast waarbij dan de enige oplossing is om de netstekker maar uit het kastje te verwijderen. Bij opstarten krijg ik dan een of andere foutcode en de melding dat het proces is onderbroken en ik de blauwe knop moet indrukken. Nogmaals, ik heb geen idee of het blauwe scherm met 'even geduld' tot het standaardpakket van KPN interactieve televisie behoort maar zo af en toe zou ik zo graag eens een keer heel even naar een andere zender willen kijken. Reuze benieuwd of meerderen deze fijne ervaring hebben en wat de oplossing is? |
|
|
Henk2304 |
Geplaatst op 17 January 2012, 15:36
|
Expert » Noordoostpolder » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox V10 H369A » Interactieve TV Berichten: 331 Lid sinds: 31 Jan 2011 |
Je begrijpt vast wel dat dit niet normaal is. En wat je eraan kunt doen? Ik zou zeggen klantenservice bellen ( :-( ) en aangeven wat het probleem is. Wellicht moeten ze centraal iets resetten of moet je gewoon een nieuwe ontvanger. Suc6.
L8r, Henk
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Constant herinitialiseren', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Constant bufferen | Algemeen | : 1 | 07 Sep 2011 |
Nederland 1/2 & 3 vallen constant weg | Helpdesk | : 5 | 30 Apr 2011 |
Internet valt constant uit | KPN Internet Storing | : 1 | 07 Jan 2011 |
Dongel valt constant uit | Eigen netwerk | : 5 | 08 Oct 2010 |
Advertentie