obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Constant herinitialiseren
Jan van den Heuvel
Geen idee of het de bedoeling is maar als ik televisie kijk wordt mijn ontvanger tenminste drie keer per avond weer voorzien van nieuwe software en zit ik per keer ongeveer een half uur naar een blauw scherm met de melding 'even geduld aub' te kijken. Vele keren loopt dit initialisatieproces ook nog een keertje vast waarbij dan de enige oplossing is om de netstekker maar uit het kastje te verwijderen. Bij opstarten krijg ik dan een of andere foutcode en de melding dat het proces is onderbroken en ik de blauwe knop moet indrukken.

Nogmaals, ik heb geen idee of het blauwe scherm met 'even geduld' tot het standaardpakket van KPN interactieve televisie behoort maar zo af en toe zou ik zo graag eens een keer heel even naar een andere zender willen kijken.

Reuze benieuwd of meerderen deze fijne ervaring hebben en wat de oplossing is?
 
Henk2304
Je begrijpt vast wel dat dit niet normaal is. En wat je eraan kunt doen? Ik zou zeggen klantenservice bellen ( :-( ) en aangeven wat het probleem is. Wellicht moeten ze centraal iets resetten of moet je gewoon een nieuwe ontvanger. Suc6.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Constant herinitialiseren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Constant bufferen Algemeen : 1 07 sep 2011
Nederland 1/2 & 3 vallen constant weg Helpdesk : 5 30 apr 2011
Internet valt constant uit KPN Internet Storing : 1 07 jan 2011
Dongel valt constant uit Eigen netwerk : 5 08 okt 2010
Advertentie