Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
interactieve tv online
|
|
renee |
Geplaatst op 29 December 2011, 10:34
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 29 Dec 2011 |
weet iemand hoe ik onderstaand kan oplossen nadat ik ben ingelogd en een programma op de pc wil bekijken krijg ik deze melding ``U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk.`` thx |
|
|
Henk2304 |
Geplaatst op 29 December 2011, 14:13
|
Expert » Noordoostpolder » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox V10 H369A » Interactieve TV Berichten: 331 Lid sinds: 31 Jan 2011 |
Doe je dit thuis (dus via je eigen E of op locatie?
L8r, Henk
|
|
|
renee |
Geplaatst op 29 December 2011, 14:20
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 29 Dec 2011 |
hi henk doe dit thuis vanuit experiabox bedraad naar pc maar ook via wifi naar laptop ontvang ik hetzelfde bericht |
|
|
Henk2304 |
Geplaatst op 29 December 2011, 20:40
|
Expert » Noordoostpolder » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox V10 H369A » Interactieve TV Berichten: 331 Lid sinds: 31 Jan 2011 |
Ik vroeg daarom omdat je schreef dat je inlogde. Dat hoef ik thuis helemaal niet, dat gebeurt bij mij automatisch, ik neem aan omdat ik "achter" m'n EB zit. Als je het elders zou doen dan moet je wel inloggen maar kun je geen TV kijken, alleen maar programma's programmeren voor opname. Dat jij moet inloggen is voor mij een indicatie dat er iets niet goed is (bij KPN?) en juist doordat je moet inloggen "denkt" het systeem dat je niet achter je eigen EB zit en kun je dus geen TV kijken maar alleen maar opnames programmeren, dat lukt waarschijnlijk wel bij je? Ik denk dat je ff de klantenservice moet bellen en het probleem uitleggen. Misschien kunnen ze iets resetten? Suc6! L8r, Henk
|
|
|
ossit |
Geplaatst op 31 December 2011, 17:35
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 31 Dec 2011 |
Ik heb hetzelfde probleem als Rene. Vandaag mijn iTV aangesloten (Ik had al internet en bellen via KPN glasvezel). De TV werkt prima. Op mijn laptop wordt ook mij gevraagd in te loggen, maar vervolgens komt hetzelfde scherm weer terug! Op mij Android tablet wordt me ook gevraagd in te loggen, daar lukt het inloggen wel, maar krijg ik ook de melding dat er geen verbinding met het thuisnetwerk is. Beiden uiteraard via WiFi. Hoe zou mijn laptop moeten weten dat er iTV gekeken kan worden zonder inloggen? Beveiliging of poort probleem? Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 31 2011 19:07:53: Probleem wordt opgelost. Zie antwoord van KPN: Op 31 december heeft u een e-mail gestuurd waarin u aangeeft dat u nog geen gebruik kunt maken van ITV Online. Voor het daadwerkelijke gebruik van ITV Online dient eerst een interne administratieve verwerking plaats te vinden. Dit vindt tweewekelijks plaats voor nieuwe aanmeldingen. Ik raad u aan vijf werkdagen af te wachten. Daarna dient u probleemloos in te kunnen loggen op de dienst via beide apparaten. Gewijzigd door ossit op 31 December 2011, 18:07 |
|
|
renee |
Geplaatst op 02 January 2012, 15:12
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 29 Dec 2011 |
Het probleem bij KPN aangekaart. Na even zoeken bleek dat er een IP instelling verkeerd stond bij de KPN. Nadat ze eea hadden aangepast werkte itv online weer. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactieve tv online', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app | Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ | : 4 | 18 May 2017 |
Wel interactieve tv geen internet. | Helpdesk | : 2 | 10 Mar 2017 |
interactieve tv | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 2 | 16 Feb 2017 |
regelmatig storing interactieve tv | KPN Televisie Storing | : 2 | 16 Feb 2017 |
suse en interactieve tv | Algemeen | : 2 | 03 Nov 2016 |
Advertentie