obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
ZTE 220 en opnemen online...
Rattenplan
Gisteren geprobeerd om een opname die online wordt gestart, eerder te starten en later te laten eindigen. Dit kon vroeger makkelijk op de motorola 1963 makkelijk omdat de hardeschijf opname dit toe liet. Omdat ze soms wel eens zitten te snurken bij de EPG, (te laat starten en te vroeg eindigen) had ik standaard alles op 5 min eerder beginnen en 5 min later eindigen staan. Deze optie zit niet meer in het opname pakket! Gebeld met de helpdesk. Deze zijden dat wanneer deze optie wel zou aanstaan en iedereen (500.000 gebruikers) maken er teregelijk gebruik van, dat het dan helemaal niet meer mogelijk is om op te nemen voor wie dan ook. Ik zeg, wanneer komt de update. Hij zei: Ergens volgend jaar. Ik denk dat is over een paar weken. Echter bleek het pas halverwege 2012 weer in de update te zitten van de firmware. Het antwoord op mijn vraag, of het programma daarvoor en daarna wat ik wil eigenlijk opnemen niet veel meer overlast ging geven wist hij echter geen antwoord op. Helaas is mijn contract niet meer opzegbaar. Wat een domper zeg. Kleine moeite om de mogelijkheid weer vrij te geven om zelf te bepalen hoelang een opname moet duren. desnoods met een beperking van 10 minuten voor en na een opname. Zelfs voor nieuwe klanten glasvezel, is het eruit gehaald. Maar de website staat het natuurlijk niet vermeld, dat je bent overgeleverd aan de reeds bestaande EPG, als dat net zo goed ging als vroeger de "showvview" ... maak je borst dan maar nat kpn...
 
Henk2304
Het Opnemen-pakket laat een opname standaard 5 min voor de in de EPG vermeldde aanvang van een programma beginnen en stopt pas 15 min na afloop van de in de EPG vermeldde eindtijd. Als je bang bent dat je het einde dan toch nog mist kun je ook nog het programma erna opnemen (twee opnames gelijktijdig is met het Opnemen pakket geen probleem).
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ZTE 220 en opnemen online...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 12 aug 2016
Opnemen met teletekst Helpdesk : 2 21 okt 2015
Na opnemen telefoon niets te horen KPN Telefonie Storing : 6 06 feb 2015
opnemen met Motorola VIP 1963 bij Alles-in-1 Thuis-Instal glasvezel? Helpdesk : 6 20 jul 2014
Advertentie