Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
Storing internet/tv/telefoon - Merkwaardige uitleg KPN
|
|
Zighlveit |
Geplaatst op 15 November 2011, 12:20
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 15 Nov 2011 |
Wij hebben sinds afgelopen zomer Alles-in-1 van KPN. Tot nu toe weinig reden tot klagen gehad. Maar de laatste dagen hebben we voortdurend last van storingen, verbindingen die uitvallen, etc. Resetten van de Experiabox helpt dan wel. Maar het hoort natuurlijk niet. Inmiddels een paar keer gebeld met KPN klantenservice. Het eerste wat daarin opvalt is dat ze telkens een andere oorzaak geven: eerst zou het aan de bekabeling tussen de hoofdkabel en ons huis liggen (een KPN-monteur zou dat kunnen verhelpen, maar dat zou enkele honderden euro's gaan kosten. Nee, dank u.) Inmiddels ligt de oorzaak volgens KPN in de Experia box. Vanmorgen (15 nov) opnieuw een storing: geen tv, internet en telefoon en resetten van de Experia box (en tv-ontvanger) hielp niet. Opnieuw gebeld, nu met als uitleg dat de Experiabox te nieuw(!) is en dat sommige centrales nog niet geupgrade zijn naar de 'eisen' van de Experiabox. Nadat we deze helpdeskmedewerker hadden vertteld dat het de zóveelste uitleg was en dat deze uitleg ons heel onwaarschijnlijk voorkwam (want waarom pas de laatste dagen problemen, en daarvoor niet?), bleef hij toch volhouden. Volgens hem zou er afgelopen nacht een upgrade plaatsvinden in de centrale maar die is mislukt. Daardoor hebben we geen verbinding. "En dat kan nog wel een week duren", zei hij achteloos. "Of een maand". Toen we hem vertelden dat we het vreemd vonden dat we hierover helemaal niets op internet konden vinden (in dit forum b.v.), reageerde hij enigszins verbaasd. Kennelijk zijn wij dus de enigen in heel Nederland die met deze merkwaardige storing te maken hebben. Kort gezegd: ik geloof weinig van al deze verklaringen van KPN. Of zijn er meer mensen die dezelfde problemen hebben (zo sinds begin november)? Ondertussen denk ik niet dat ik m'n KPN-abonnement komende zomer ga verlengen. Alles is vergeven, Ziggo, ik sluit jullie weer in m'n armen.... |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing internet/tv/telefoon - Merkwaardige uitleg KPN', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
KPN DSL Signal Issue so no internet | Opleveringsproblemen | : 1 | 04 Jun 2020 |
KPN DSL Signal Issue so no internet | Helpdesk | : 1 | 04 Jun 2020 |
Landelijke storing telefoonverkeer | KPN Telefonie Storing | : 1 | 24 Jun 2019 |
Heel erg traag internet..... | KPN Internet Storing | : 2 | 09 Apr 2019 |
Geen internet op wifi | KPN Internet Storing | : 10 | 29 Nov 2018 |
Advertentie