obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Telefooncentrale
freemartijn
Beste forumleden,

Ik wil graag een telefooncentrale instellen voor een klein bedrijf.
Daarbij denk ik aan de volgende apparatuur:

Vox davo 1
D285 (vast toestel)
Gigaset E49 (draadloos toestel)
KPN Chicago 930 basisstation (zender)

Er is dus 1 vast toestel (receptie) en 2 draadloze toestellen. Dit houdt in dat er vanuit de Fox 2 uitgaande lijnen gebruikt worden, en dan waarschijnlijk ook nog alleen analoog?
Mijn vraag is of er en welke beperkingen er in het gebruik optreden als je een gesprek aanneemt met een draadloos toestel?
Het zou kunnen zijn, dat je dan alleen maar een wisselgesprek aan kunt gaan met het andere draadloze exemplaar, en niet met het vaste toestel. Dit omdat het basisstation Chicago waarschijnlijk zelf ook als een centrale functioneert?
Verder vraag ik me af of de Gigasets van Siemens goed kunnen communiceren met de Chicago van KPN?

Groet Martijn
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefooncentrale', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ADSL snelheidsverlies en afstand tot telefooncentrale KPN Handleidingen : 1 07 dec 2014
Asterisk Telefooncentrale via SIP met de 789 (incl. config!) Eigen telefoon netwerk : 9 27 okt 2012
Probleem met telefooncentrale ISDN Homefox Eigen telefoon netwerk : 1 19 sep 2011
Advertentie