Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Eigen netwerk niet meer zichtbaar met Thomson TG789vn
wvanduyn
Wie kan mij helpen?

Enkele weken geleden heb ik mijn experia-box moeten resetten, wegens een kabelstoring in het KPN-netwerk.
Sindsdien kan ik geen bestanden en printers meer delen met de computers die contact hebben met de experia-box. De KPN-helpdesk zegt dat ik iets in het modem moet instellen, maar wil niet zeggen wat. Daarvoor moest ik maar opodido.nl%2Fshop%2F" title="internet" rel="sponsored" target="_blank"> internet gaan zoeken. Sad
Nou, ik zoek dus nog steeds en heb het nog niet gevonden...

Wie weet wat ik in de experia-box moet instellen, zodat ik weer gewoon m'n thuisnetwerk heb en bestanden en printers kan delen, net zoals ik dat kon, voordat ik de experia-box moest resetten?

Hoop op hulp! Smile

Wilfred

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eigen netwerk niet meer zichtbaar met Thomson TG789vn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 2 08 Aug 2024
Aansluiting 20 meter van netwerk Eigen netwerk : 2 11 Feb 2023
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 Apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 Mar 2021
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 Jun 2020