obey-robots.txt
19 September 2017, 20:58
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [414 stemmen]
38% [414 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1100
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Spotify

Kees_kok
Op het forum van KPN.com staat dat Spotify voor nieuwe en bestaande klanten is, ik vind dit een zeer misleidend artikel! Het is namelijk niet voor bestaande klanten. Deze actie is alleen geldig voor klanten vanaf 24-10-2011. Mijn abonnement is ingegaan op 27-09-2011 en heb net de klantenservice gesproken dat ik geen recht heb op de "Spotify actie"


Zeer slechte communicatie binnen KPN, de medewerker zei namelijk ook eerst dat het voor iedereen was. Jammer!
Gewijzigd door Kees_kok op 24 oktober 2011, 19:32
 
Kees_kok
Ben bang dat in dit geval KPN "gelijk" heeft. De interne communicatie is alleen dramatisch. Als je "spotify" als zoekopdracht ingeeft op KPN.com dan staan daar een aantal vragen, onder andere hoe je spotify kunt activeren. Hier staat dat het alleen om nieuwe klanten gaat, terwijl in het persbericht duidelijk wordt gemeld dat het ook om bestaande klanten gaat. De klantenservice was ook in de veronderstelling dat ik er "recht" op had tot hij het (tot 2 keer toe) na ging vragen. Erg vreemd naar mijn mening!
 
Kees_kok
Dat dacht ik dus ook. Ik heb het juiste pakket (extra en straks glasvezel goud), dat zei de jongen van de klantenservice ook. Toch bleef hij volhouden dat het alleen bestaande klanten betreft. Dit artikel is gebaseerd op het persbericht van KPN waar ook staat dat het voor bestaande klanten is. Ik kreeg net een bericht op het "officiële" forum dat ik in november een brief krijg! Ik wacht dus rustig af! Blijkt wel dat de communicatie niet goed is bij KPN Wink

Thanks voor je hulp iig
 
KPNwebcare1
Beste heren,

Naar aanleiding van uw berichten, verhelderen wij graag de actie betreffende Spotify.
Spotify Premium (twv 10,-/mnd) is gratis voor iedereen die een Alles-in-één Pakket* heeft of neemt.
Kortom, deze actie geldt dus ook voor bestaande klanten (Dit geldt alleen bij Alles-in-één Pakketten 'Extra' en 'Premium' (niet bij 'Basis'Wink.
Op deze pagina vindt u aanvullende informatie: http://www.kpn.com/prive/pakketten/spotify-premium.htm

Met vriendelijke groet,

Allart
KPN Webcare
 
Giant2000
Ik heb als bestaande klant vrijdag een brief gehad van KPN waarmee ik mij kon aanmelden. Sinds dinsdag is Spotify Premium actief op mijn pc en smartphone. Geweldig!!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Spotify', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
spotify connect op Onkyo /iphone Algemeen 7 26 december 2014, 15:05
Spotify via motorola? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 3 02 april 2013, 13:51
spotify Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 7 24 december 2012, 17:41
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| germar00:09:06
| KaPteiN00:27:22
| Truckexperience02:32:53
| eogcnlGhost10:18:37
| robverweijen12:01:14
| rtenbrug13:59:07
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?