obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Wifi doet het niet!!
dd035
Ik heb nu al een tijdje internet via de kabel, maar heb sinds kort een laptop aangeschaft
en wil nu ook graag draadloos internetten.
Echter lukt dat niet omdat mij wifi niet aangaat, ik kan drukken op de knop wat ik wil maar erg gebeurt niks.
Als ik via de internetbrowser met mijn ip ades naar de thomson pagina ga staat hij er wel bij.
Ik snap dus niet waarom er geen lampje gaat branden op mij box.

Als iemand weet hoe dit probleem op te lossen hoor ik het graag.
dd035 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
KaPteiN
Lastig zonder het apparaat te kennen. Zit er ergens een optie in de config verstopt die tijdelijk je modem/router toegankelijk maakt? Kan ook een knopje op het apparaat zelf zijn.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
TutsandTips
Kun je je wifi ook niet inschakelen door Fn en bijvoorbeeld F5 in te drukken?
Meestal staat er in het blauw of rood ook een wifi teken bij een van de F knoppen...
 
jvmaanen
hey dd035!

is je probleem ondertusen opgelost?
ik heb namenlijk precies hetzelfde probleem en kan niet echt een oplossing vinden tussen deze antwoorden.

groet jan
 
jeroen3
Je moet wifi op je laptop inschakelen, dmv van een fn+.. toets, schuifje of iets anders, voordat je kan verbinden met wifi netwerken.

Daarna ga je zoeken naar netwerken. Op de achterzijde van de modem staat een SSID. Dit is de naam van het Wifi netwerk. Deze zal waarschijnlijk als beste worden ontvangen.
Onder de SSID staat een WEP/WPA/WPA2 Wireless Key. Hier zal om gevraagd worden.

Als er gevraagd wordt om WPS. Dan zit er op de modem een knopje met vergelijkbaar icoon.
Maar je kan ook kiezen om de key in te vullen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wifi doet het niet!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
Advertentie