obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Digitenne en Interactieve TV
Nijpels
Hallo,

wij hebben al een tijd Interactieve TV en dit bevalt prima. Mijn dochter kreeg ook een tv op haar kamer en daar konden we dan Digitenne voor nemen.

dit is ook gebeurd en dat gaat goed. Alleen lees ik nu op het forum dat wij een gratis 2e ontvanger van Interactieve TV kunnen krijgen voor de tv boven ipv de Digitenne.

Mijn vraag is, kan dat nu ook nog, wij hebben tenslotte een jaarcontract afgesloten een paar maanden geleden.

Ik hoor het graag!Smile
 
Henk2304
Wij wonen in het gebied dat "getroffen" is door het Bovensmilde-drama. Daarom hebben wij nu een jaar lang gratis een tweede ontvanger (VIP1963, dus met hard disk) ter compensatie van de slechte ontvangst van Digitenne. Over een jaar moeten we daar € 4 extra voor betalen. Als je goed naar de abonnementen kijkt kun je zien dat je tegenwoordig bij een standaard abo inderdaad 2 ontvangers krijgt. Maar er is nog steeds een (iets goedkopere) variant waarin je toch maar één ontvanger krijgt. Bellen met de klantenservive en navraag doen lijkt mij.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitenne en Interactieve TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
suse en interactieve tv Algemeen : 2 04 nov 2016
Advertentie