obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Draadloos internet van KPN Glasvezel
yorki
Wie kan mij helpen. Ik heb bewust gekozen voor glasvezel KPN met draadloos internet. 30-30 Mb/s voor mijn doen zonder kabels perfect.
Er zit een Experiabox bij de witte ZXV10 H220N. draadloos kom ik niet boven de 12-10 Mb/s wat ik ook doe.
Nu geeft mij de helpdesk het advies om toch maar de kabels te gebruiken. Dit is nu niet meer te doen omdat ik dan midden door de huiskamer en de trappenhal naar boven moet.
Ben wel Technisch wel maar helemaal geen computerfreak. WIE weet de oplossing ??Shock
Yorki
 
Henk2304
Ook al is de theoretische maximale snelheid van WiFi 54, 130 Mb/s of zelfs nog hoger, de werkelijke snelheid ligt veel lager. Dat heeft te maken met de afstand tussen Experiabox en computer, hoeveel hindernissen daartussen zitten ((gewapend) beton), de kwaliteit van de draadloze kaart in de computer en zelfs welk besturingssysteem gebruikt wordt (bij mij is XP op een desktop langzamer dan Vista en 7 op een laptop). 10-12 Mb/s voor draadloos kan een heel acceptable score zijn. Ik weet nog dat bedrade netwerken niet meer dan 10 Mb/s aankonden.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloos internet van KPN Glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Advertentie