obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
VOIP Settings
jb_89
Hallo,

Ik ben opzoek naar de VOIP instellingen van KPN IPB. Ik zie dat meerdere mensen volledige admin toegang hebben tot hun modem/router. Deze mensen kunnen in mijn ogen dus ook de volledige settings van hun SIP account bekijken. Zou iemand voor mij dit willen controlleren en de informatie verschaffen?

Alvast bedankt!!
 
dit0rz
Deze gegevens zijn niet op te vragen, ook zal KPN deze niet verstrekken voor geografische nummers.

Je kunt wel een persoonlijk (nomadisch) nummer aanvragen, hiervan ontvang je dan gegevens, deze kun je dan in een VOIP toestel gebruiken.

Het is niet mogelijk zo´n nummer te koppelen aan een telefoonpoort van de ExperiaBox.
 
jb_89
Het gaat er mij om een ander modem/router te gebruiken dan wat je standaard van KPN geleverd krijgt. In principe moet ik dus de gegevens gewoon overnemen.

Er zijn mensen die via een omweg administrator rechten hebben op hun KPN Experiabox. In mijn mogen moeten deze mensen dan ook de VOIP/SIP settings kunnen inzien.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VOIP Settings', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip telefoon via Eternet uitgang Experiabox V8 KPN Glasvezel diensten : 3 27 jun 2016
voip snom gebruiken als normale telefoon? KPN Glasvezel diensten : 9 18 aug 2015
Experia Box V10 ZTE h369A internal voip configuratie Routers : 4 25 jul 2015
Voip poort 5060 4G KPN Mobiel Internet : 20 18 mrt 2015
voip telefoon aansluiten Eigen telefoon netwerk : 22 29 dec 2014
Advertentie