obey-robots.txt
20 September 2017, 16:44
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [414 stemmen]
38% [414 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1100
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Geen telefonie

sluimer
Sinds dinsdagavond werkt de telefoon verbinding via de EPB niet meer.
EBP is gereset en teruggezet naar fabrieksinstelling. Echter geen effect.
Huistelefoon gewisseld met een ander exemplaar, geen effect.

Ik heb een IPB premium abo, wat vanaf oktober 2008 probleemloos
heeft gewerkt. Ondanks de telefoon problemen werkt internet ook nu
gewoon probleemloos.

Woensdagochtend 09:00 uur de HELPDESK gebeld. Deze hebben diverse
stappen doorlopen, echter geen resultaat. Het enige wat er verandert is, is
dat het voicelampje nu ook is uit gegaan. De betreffende helpdesk medewerker
heeft een call gemaakt, richting storingsdienst. Ik wordt zsm teruggebeld op
mijn mobiel.

Het is nu donderdagavond zit nu 48 uur zonder vaste telefonie. Zijn nog
niet teruggebeld. Zijn er meer mensen die ervaring hebben met met een
dergelijke storing ?
 
rschotman
Vorig weekend kwam ik terug van vakantie. Geen telefoon. Niet voor het eerst. Vanwege drukte pas woensdag gebeld. Na 15 minuten in de wacht werd ik goed geholpen door de storingsdienst. Modem geflasht en telefoon werkte weer. Vanmorgen viel echter zowel telefoon als het netwerk uit. En met uitvallen bedoel ik ook het LAN. Dat is echt niet OK, want dan valt mijn lokale netwerk ook uit (vanwege DHCP).

Eerst geflasht. Werkte even en viel weer uit. KPN gebeld. Weer geflasht. Doorgeschakeld met hun commerciele afdeling. Ik betaal namelijk nog de hoofdprijs terwijl nieuwe klanten inmiddels EUR 20 minder per maand betalen. Als ik EUR 80 per maand betaal, dan wil ik ook service. Ik had bovendien een aanbieding gekregen van Tele2 die minder dan de helft kostte. De respons van de dame van KPN was dermate stuitend, dat ik direct Tele2 heb gebeld om te porteren. Kost EUR 50 per maand minder (29.95 om 79.95) terwijl maximale bandbreedte hoger is (20 Mbps om 12 Mbps).

Inmiddels is mijn netwerk bij KPN weer uitgevallen. Storingsdienst weer gebeld. Die kunnen pas maandag iemand sturen... De afgelopen week heb ik dus alleen donderdag kunnen bellen.

In mijn vakgebied (CRM) noemen ze elk klantcontact een "moment of truth". Welnu, die is voor KPN voorbij. 20 jaar loyaliteit is blijkbaar een vrijbrief om klanten te schofferen. Welnu, dan is hier een tip: dat werkt niet meer.

Voorlopig bellen met GSM en internetten via het WLAN van een buurman.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid 5 10 juli 2017, 09:59
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk 2 10 maart 2017, 02:19
wel WiFi geen internet KPN Internet Storing 2 14 februari 2017, 16:32
Zie geen Duitse zenders Helpdesk 2 01 januari 2017, 10:00
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 21 oktober 2016, 23:21
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:20:23
| eogcnlGhost01:53:41
| Cappo02:12:58
| Truckexperience03:42:25
| chefke05:49:04
| pimz300117:26:00
| Lutz18:40:37
| germar19:54:42
| robverweijen 1 dag
| rtenbrug 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?