obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
KPN biedt klanten nu Interactieve TV op tweede TV
KaPteiN

Quote

Den Haag, 4-7-11


Vanaf vandaag biedt KPN zijn klanten standaard twee Interactieve TV ontvangers in het basispakket voor TV van KPN. Hierdoor kunnen klanten nu op beide TV’s in huis dezelfde kwaliteit programma’s bekijken, terugkijken en opnemen. Bestaande klanten kunnen een tweede iTV ontvanger aanvragen bij de klantenservice of in de winkel. Uit onderzoek in opdracht van KPN uitgevoerd door Blauw Research blijkt, dat er in de Nederlandse huishoudens gemiddeld twee televisies staan. Steeds meer huishoudens willen ook op de tweede TV in huis van alle features van Interactieve TV gebruik kunnen maken. Met het nieuwe TV pakket biedt KPN nu deze mogelijkheid.

Tarieven
Het tarief voor het basispakket Interactieve TV inclusief 2 iTV ontvangers is € 15, -.
Klanten die maar een iTV ontvanger willen betalen € 11, - voor een iTV ontvanger in het basispakket.

TV pakketten
Vanaf vandaag is Live TV pauzeren standaard opgenomen in het basispakket. KPN biedt bovenop het basispakket een aantal extra pakketten zoals bv Eredivisie Live, het Kidspakket en het Pluspakket. De zenders uit de extra pakketten kunnen zonder extra kosten op de tweede TV aansluiting gekeken worden.


Bron KPN
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Nijpels
Hallo,

een 2e iTv ontvanger, is die gratis? En kan ik dat gewoon telefonisch doen?
Wij hebben nl pas geleden Digitenne aangeschaft, hoe gaat dat dan, kan ik die afmelden vi de klantenservice en dan gelijk de 2e ontvanger aanvragen.

Groeten,
Claudia
 
Henk2304
Als je al iTV hebt is Digitenne sowieso "gratis", behalve dan de huur die je voor de ontvanger betaalt. Maar "voor hetzelfde geld" kun je een tweede iTV ontvanger aanvragen, want de huur is voor beiden gelijk. Wat je wel nog nodig hebt is een switch en/of draadloze verbindingsset voor 1/2 TV's. Wat die los kosten weet ik niet. Ik wil dit zelf ook eens uitzoeken en ben al een paar keer langs de KPN-winkel gelopen maar daar is het bij ons (emmeloord) de laatste tijd altijd druk als ik er langs kom. Wil graag op m'n gemak eens kunnen overleggen dus moet maar eens en keer 's-morgens vroeg langs gaan. Bellen naar de klantenservice voor dit soort overleg is me te duurWink
L8r, Henk
 
mike44
ik zou wel heel goed nadenken voor je ook maar iets bij kpn bestelt of uitbreidt
Zelf was ik al een jaar of 2 klant bij kpn voor zowel telefoon internet en tv;it tv en digitenne
Buiten het feit dat ik 2 jaar lang belazerd ben over het feit dat je digitenne gratis krijgt bij een it tv abonnement wordt daar ook door geen enkele afdeling van kpn ruchtbaarheid aan gegeven
per ongeluk kreeg ik die informatie voor handen
Nadat mij die korting voorgesteld kreeg moest ik knokken om die ook daadwerkelijk te krijgen
eerst schepen ze je af door te zeggen dat die korting maar over een jaar terug te vragen is
Toen ik ze uiteindelijk er van overtuigd had dat die info voor een klant niet te vinden is wilden ze dan wel de volledige 2 jaar vergoeden maar dat zou dan verrekend worden met de komende rekeningen (???)
Digitenne kost mij €4,- p/m en ik moet €110,- terug krijgen.....
dat zou dus een langdurige kwestie gaan worden
Viooral ook omdat inmiddels de info had dat ik mijn huidige it tv pakket kon uitbreiden met een 2e ontvanger voor it tv voor op de slaapkamer ,daar waar ik voor digitenne gebruik(te)
Die zou er dus uitgaan en kon de vergoeding van €110,- ineens wel ineens vergoed worden
Knap he hoe snel de ontwikkelingen bij KPN gaan
de bewuste creditering (zo heet dat bij kpn) zou binnen 10 dagen op mijn rekening staan.....
Niet dus!!!
Nu is de afspraak dat het rond de 22e op mijn rekenuing staat;ik reken nergens meer op

Maar omdat ik dus mijn abonnement voor it tv uitgebreid heb met 1 extra ontvanger en 1 draadloze verbindingsset verwacht je dus dat dit een appeltje eitje is om te verwerken
6-7 heb ik voor het eerst contact gehad met kpn over de uitbreiding en inmiddels ben ik 5 dagen verder en 5 dagen uren lang aan de telefoon,vandaag ook weer van 12.30u tot en met 17.30u !!!!
en dacht je dat ik nu zekerheid had??????
Welnee,de ene afdeling weet niet wat de andere afspreekt en sopreekt zelfs de afspraken tegen
De factuurservice presteert het zelfsom rekeningen AF TE SCHRIJVEN daar waar ik GELD TERUG MOET KRIJGEN ivm een zogenaamde vaste klanten korting
Probeer je van de klantenservive (welke service????) naar de retentie afdeling te komen ,sta je een half uur in de wacht en uiteindelijk is de verbinding verbroken á0.10 ct p/m
Kom je uiteindelijk na weer een keer bellen (duurde weer een half uur) bij die retentie afdeling krijg je een volmondig accoord over de gemaakte afspraken en is het wachten op een bevestigingsbriefg die al een week oinderweg is/was
Was ,want vandaag kwam die binnen
Maar dacht je dat daar op stond wat we afgesproken hadden???
Nee tuurlijk niet ,kortingen waren maar deels verwerkt,looptijden veranderd ,crediteringen stonden er al helemaal niet op ,mijn onbeperkt bellen was met 100%!!!!!! gestegen en verzendkosten werden berekend waar op de site duidelijk vermeld staat GEEN VERZENDKOSTEN!!!!
Weer terug gebeld naar kpn en retentie ,kunnen ze je ineens niet meer doorverbinden!!!!! want dat schijnt over diverse steden verdeeld te zitten
Ik maar een klachten formulier ingestuurd,althans dat probeer ik
Omdat er een veelheid aan klachten is bij mij ben ik er wel even mee bezig,het was een aardig stukkie tekst geworden.
Ben ik eindelijk klaar met mijn dringende doch vriendelijke maar wel zakelijke brief en wil ik hem versturen,loopt ie die waardeloze site vast en kan ik weer verder als ik op "opnieuw " druk
dat doe je dan maar want ja,je moet wat
Nou je raad het al,alle tekst gewist,kan je weer helemaal opnieuw beginnen dus dat ga ik zo maar weer "even" doen
Ik wil gewoon dat de gemaakte afspraken nagekomen worden,dat mag je toch verwachten van een "eerlijk" bedrijf als KPN???
Ik heb het nog beknopt gehouden mijn aanmerkingen t.a.v. KPN maar als ik het mag zeggen,laat KPN aub links liggen als je hart en je zenuwen je lief zijn!!!!!!!!
Kpn heeft voor mij volledig afgedaan,wat een waardeloos ,incompetent bedrijf is dat zeg
Ik ga binnenkort alles opzeggen en zoek wel een nieuwe provider
Daaaaag KPN
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN biedt klanten nu Interactieve TV op tweede TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wie is KPN en Wie zijn wij (zgn.klanten)? Algemeen : 5 27 mrt 2018
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
suse en interactieve tv Algemeen : 2 04 nov 2016
Advertentie