obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Blikseminslag
Bandji
Hallo KPN forum,

Ik ben naar hier verwezen omdat hier ook de techneuten van KPN zitten met het volgende, eergisterenavond is hier de bliksem ingeslagen in de telefoonlijn, in eerste instantie dacht ik dat wij de enige waren echter bij al mijn buren die op die op dezelfde lijn zitten is storing en zijn de modems kapot. Aangezien er 2 van mijn buren systeembeheerders zijn hebben ze meteen voor nieuwe modems gezorgd en geïnstalleerd echter we hebben wel allemaal internet maar geen telefoon. Wij hebben dit allemaal aan onze verschillende providers doorgegeven echter krijgen allemaal hetzelfde riedeltje er is door de andere buren geen melding gemaakt ondanks dat we dus zeggen dat dit wel is gedaan dus het komt ook niet bij de KPN terecht. Net heb ik wederom mijn provider Telfort gebeld om dit door te geven aan de KPN echter er wordt hardnekkig geweigerd want een nieuw modem lost het probleem op, NIET DUS! Ik heb ze dringend verzocht melding te maken bij de KPN van de storing hier maar wordt wederom geweigerd. Mijn buurman heeft de rol bliksem over de weg zien rollen en bij mij zien eindigen. Waarschijnlijk is de koperen lijn verbrand of beschadigd. Ik heb niet alleen schade aan mijn modem maar ook aan mijn airco en andere apparatuur.
 
TokkieTokkie
Heb je een vaste lijn (lees ouderwetse telefoon) of bel je via Telfort modem.

Indien laatste dan moet je een nieuw modem van telfort hebben, niet elk modem kan je gebruiken om mee te bellen (software die in het modem zit moet geschikt zijn voor telfort).

Indien eerste dan KPN bellen en zeggen dat je telefoonlijn niet meer werkt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blikseminslag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie