obey-robots.txt
24 April 2017, 19:04
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Blikseminslag

Bandji
Hallo KPN forum,

Ik ben naar hier verwezen omdat hier ook de techneuten van KPN zitten met het volgende, eergisterenavond is hier de bliksem ingeslagen in de telefoonlijn, in eerste instantie dacht ik dat wij de enige waren echter bij al mijn buren die op die op dezelfde lijn zitten is storing en zijn de modems kapot. Aangezien er 2 van mijn buren systeembeheerders zijn hebben ze meteen voor nieuwe modems gezorgd en geïnstalleerd echter we hebben wel allemaal internet maar geen telefoon. Wij hebben dit allemaal aan onze verschillende providers doorgegeven echter krijgen allemaal hetzelfde riedeltje er is door de andere buren geen melding gemaakt ondanks dat we dus zeggen dat dit wel is gedaan dus het komt ook niet bij de KPN terecht. Net heb ik wederom mijn provider Telfort gebeld om dit door te geven aan de KPN echter er wordt hardnekkig geweigerd want een nieuw modem lost het probleem op, NIET DUS! Ik heb ze dringend verzocht melding te maken bij de KPN van de storing hier maar wordt wederom geweigerd. Mijn buurman heeft de rol bliksem over de weg zien rollen en bij mij zien eindigen. Waarschijnlijk is de koperen lijn verbrand of beschadigd. Ik heb niet alleen schade aan mijn modem maar ook aan mijn airco en andere apparatuur.
 
TokkieTokkie
Heb je een vaste lijn (lees ouderwetse telefoon) of bel je via Telfort modem.

Indien laatste dan moet je een nieuw modem van telfort hebben, niet elk modem kan je gebruiken om mee te bellen (software die in het modem zit moet geschikt zijn voor telfort).

Indien eerste dan KPN bellen en zeggen dat je telefoonlijn niet meer werkt.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blikseminslag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| generaal00:11:50
| germar02:45:36
| eogcnlGhost05:26:17
| KaPteiN10:43:23
| Mjsmit18:47:16
| simonlebon19:51:39
| Desiree21:29:14
| wvbavel 1 dag
| Eljee 1 dag
| lostson50 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215