obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
PPPoE instellen bij een TL-WR1043ND router
f8tenl
Hoi,

Ik probeer de TG789vn expirabox te omzeilen door een Tlink TL-WR1043ND router er voor in de plaats te zetten.
Dit doe ik alleen voor het internet, ik heb dus alles ingesteld maar nouw moet ik dus de PPPoE wachtwoord invullen,
ik heb een andere forum post hier gelezen namelijk: http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1015,
en daar stond in dat ik de de mac adres van de router @direct-adsl moest doen.
Nouw heb ik zo beetje elke mogelijkheid geprobeerd en geeneen ziet te werken, en ik zie iets staan van pppoa inplaats van e, is daar ook nog een verschil in?
Daarnaast heb ik ook nog de hulplijn van kpn gebeld gevraagd of ik de
pppoe wachtwoord kon krijgen maar die snapte niet wat ik bedoelde. Ik heb nog een print screen gemaakt van het scherm waarvan ik denk ik de
gegevens moet plaatsen mocht ik het toch zelf nog ergens verkeerd doen.
 
TokkieTokkie
ADSL = PPPoA (VPI/VCI = 8/48)
VDSL = PPPoE
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PPPoE instellen bij een TL-WR1043ND router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zwakke beveiliging KPN router Algemeen : 2 16 mrt 2021
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
firewall router V10 Algemeen : 2 22 nov 2017
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Foscam C1 camera op experia box instellen Algemeen : 2 22 mrt 2017
Advertentie