Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
ADSL icm Time Capsule
|
|
fred99 |
Geplaatst op 07 June 2011, 20:51
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 07 Jun 2011 |
Heeft iemand ervaring met het gebruik van een TIme Capsule icm een KPN ADSL abonnement? Ik ben nu twee dagen bezig geweest m'n TC te installeren achter een Tele2 Davolink modemrouter. Dat is niet goed gelukt doordat de routerfunctie van de davolink niet uitgezet kan worden (ik wil de TCrouter gebruiken) en ik ook niet een modem zonder router mag gebruiken van Tele2. Vandaag KPN gebeld en het was geen probleem (jullie zitten goed): als ik zelf voor een modem zorg dan geven zij de invoergegevens en klaar is kees. KPN zelf hoefde ook niets extra in te stellen zoals een MAC adres van het modem of zo. Zij leveren het signaal, ik stel het modem en de TC in en iedereen blij. Mijn vraag aan jullie: Klopt dit en heeft iemand hier al ervaring mee, dus met het installeren van een TC icm met een (eigen) modem en KPN ADSL Aabonnement? Alvast bedankt voor jullie hulp! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ADSL icm Time Capsule', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl | Routers | : 1 | 16 Oct 2017 |
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL | KPN met eigen modem/router | : 2 | 08 Mar 2017 |
Over van ADSL naar Glasvezel | KPN Glasvezel diensten | : 6 | 19 Jan 2015 |
ADSL snelheidsverlies en afstand tot telefooncentrale | KPN Handleidingen | : 1 | 07 Dec 2014 |
adsl snelheid laag en storingen | Snelheid | : 9 | 04 Sep 2012 |