Onderwerp bekijken
Geef je ervaringen met kpn internet op je mobieltje. Kun je b.v. https verbindingen maken?
Aanmelden Gratis 3 maanden internet op mobiel lukt niet.
|
|
wwwnl |
Geplaatst op 01 June 2011, 21:45
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 01 Jun 2011 |
Ik heb op 1 mei een sms'je met de tekst SURF naar 5454 gestuurd met een Iphone 3G 8GB. Ik kreeg toen het bericht: Bedankt voor uw aanmelding. Vanaf 1 juni heeft u 3 maanden gratis Surf&Mail Totaal van KPN Prepaid. Voor de actievoorwaarden zie kpn.com/prepaidactie. Mvg, KPN Vandaag 1 juni geen gratis internet. Weer een sms'je gestuurd, maar nu stond er Vanaf 1 juli heeft u 3 maanden gratis Surf&Mail Totaal van KPN Prepaid. Is dit een lokkertje of gaat er iets verkeerd. Doet me denken aan "Morgen gratis bier." |
|
|
joriem |
Geplaatst op 01 July 2011, 13:14
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 01 Jul 2011 |
ik heb hetzelfde probleem ik had op 16 juni een surf naar 5454 gestuurd en kreeg een sms met dat ik i juli gratis internet kreeg dat is vandaag maar dit heb ik niet. toen ik vandaag nog een keer surf stuurde naar 5454 kreeg ik terug u heeft vanaf 1 augustus gratis internet heb. iemand een oplossing |
|
|
wwwnl |
Geplaatst op 15 July 2011, 11:29
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 01 Jun 2011 |
Ik heb nu 1 maand gratis internet gehad, terwijl het 3 maanden is. Ik heb geen bericht gehad dat het aan stond & kan geen MB tegoed opvragen. Er staat dat ik niet aangemeld ben. Als er geen beltegoed af gaat is het internet gratis. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanmelden Gratis 3 maanden internet op mobiel lukt niet.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Mobielnummer UK wordt niet herkent | KPN Mobiel Storing | : 2 | 30 Apr 2022 |
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
KPN DSL Signal Issue so no internet | Opleveringsproblemen | : 1 | 04 Jun 2020 |
KPN DSL Signal Issue so no internet | Helpdesk | : 1 | 04 Jun 2020 |
Heel erg traag internet..... | KPN Internet Storing | : 2 | 09 Apr 2019 |
Advertentie