obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
data op harddisk VIP1960
mloggen
Is er op enige manier nog data van de harddisk af te halen van de Motorola VIP 1960. Van de 1960 is de voeding defect maar wil als het kan de data nog wel van de harddisk af zien te krijgen
 
Giant2000
Ik vrees dat je dit als verloren moet beschouwen. Op zich kan je de harde schijf wel inlezen in een Linux-achtige omgeving, maar de opnames zijn alleen i.c.m. de KPN server te bekijken en zijn dus (onherstelbaar) gecodeerd.
Ik zou hem trouwens niet weggooien, ik heb een 160Gb uit de oude Kreatel (1730?) in een PopcornHour gemonteerd en dat werkt al jaren perfect!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'data op harddisk VIP1960', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
motorola vip1960 Hardware instellingen : 1 04 nov 2014
tv-ontvangers VIP1960 en voedingsadapte Helpdesk : 3 16 mei 2014
Luidruchtige Motorola VIP1960 KPN Televisie Storing : 2 17 mrt 2014
Motorola VIP1960 HD recorder ook mogelijk op KPN glasvezel? KPN Glasvezel diensten : 7 02 jul 2012
VoIP Access Data for a non kpn router (InternetPlusBellen) KPN met eigen modem/router : 1 30 mei 2012
Advertentie