obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
laptop maakt geen verbinding
Anne88
Hallo allemaal,

Sinds een week hebben wij internet, tv en bellen via KPN.
Alles is geïnstalleerd volgens instructies en werkt tot op zekere hoogte.

Zodra we de gezamenlijke laptop aanzetten, maakt deze niet automatisch verbinding, elke keer moet de experiabox uitgezet worden.
Maar als ik mijn eigen laptop aanzet, maakt deze wel automatisch verbinding. Ik kan nergens verschillen ontdekken in de instellingen of iets dergelijks.

Wie kan mij helpen, zodat de gezamenlijke laptop ook automatisch verbinding maakt?
Alvast bedankt!
Anne
 
kabelaar
Welk modem heb je?
Voor mijn Arcadyan7519i moest ik protocol 802-11n uitschakelen om alle toestellen contact te kunnen laten maken. Dus kiezen voor de combinatie b en g

kabelaar
 
cuore verde
Heb je al geprobeerd de Wifi op een vast kanaal te zetten, meestal staat het kanaal 1, 6 of 11 probeer 4 of 13 die worden niet zo vaak gebruikt.

Wat ook voorkomt is dat er wel verbinding met de Exp.b. is maar geen internet, dit kan meerdere redenen hebben.

- je TCP/IP instellingen op de Laptop staan op Statisch in plaats van automatisch overnemen.
- Het coderings type komt niet overeen. (TKIP of AES)
- De instelling van de Firewall op de Laptop staat niet goed.
- Geef de Exp.b. een reset door met een paperclip de Resetknop tien tellen ingedrukt te houden tot deze klikt.
- Verwijder alle overbodige voorkeursnetwerken uit je Laptop en zet de nieuwe Exp.b. bovenaan in de lijst.

Maar mocht het niet te verhelpen zijn met bovenstaande suggesties, plaats dan wat aanvullende info.

- Wat voor merk Laptop.
- Het besturingssysteem. (xp,vista,windows7)
- Het type Experiabox. Thomson 787/789, Arcadyan ARV7519, ZTE

Succes......
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'laptop maakt geen verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Advertentie