Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
HDMI plots opgehouden beeld te geven
|
|
The creative explorer |
Geplaatst op 29 March 2011, 20:04
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 29 Mar 2011 |
Ik heb nu mijn Itv al bijna een jaar op de HDMI aangesloten zonder problemen. Sinds vanochtend is er geen beeld meer op mijn HDMI-ingang van mijn tv. (LG) Omdat ik ook de Bluray op de HDMI heb, heb ik gekeken of de ingangen van de TV in orde waren en op beide ingangen had ik beeld van de bluray, daarna heb ik de kabels omgewisseld, maar ook dat had geen effect. Daarna heb ik de tv-ontvanger (met HDD) opnieuw opgestart, maar ik krijg de HDMI niet meer aangesloten. Wie heeft er nog suggesties? of is dit een klusje voor KPN zelf? |
|
|
Giant2000 |
Geplaatst op 04 April 2011, 11:59
|
Activiteit » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG789 » Interactieve TV Berichten: 492 Lid sinds: 03 Jun 2009 |
Je kan de instelling veranderen door de ontvanger met een SCART aansluitingen even op tv aan te sluiten. probeer eens te wisselen 1080i of 720p. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HDMI plots opgehouden beeld te geven', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen TV beeld gekoppelde router | KPN Glasvezel diensten | : 3 | 26 Sep 2017 |
Schokkerig beeld bij TV Kijken | KPN Glasvezel Storing | : 5 | 02 Jun 2017 |
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app | Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ | : 4 | 18 May 2017 |
Beeld bevriest in TV programmaoverxicht | KPN Televisie Storing | : 2 | 30 Nov 2016 |
Haperend / stilstaand beeld iTV | Helpdesk | : 7 | 22 May 2016 |
Advertentie