Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Foute leveringen
wings
Na aanmelding voor interactieve tv met een extra toestel is mijn abonnement goed aangepast op papier. Alleen de handmatige leveringen zijn niet goed.
In plaats van 1 digitenne voor het tweede toestel kregen wij er twee. 1 hiervan is inmiddels geannuleerd en retour gezonden. Tot overmaat van ramp stond gisteren de postbode aan de deur met een pakket van KPN dat contant afgerekend moest worden a Euro 204,00. Dit vonden wij erg vreemd. Na opening bleek er een koopset digitenne in te zitten i.p.v. een HD Ontvanger.
Hoeveel digitenne setjes krijg ik nog, en hoe moet ik dit oplossen zonder uren met medewerkers te praten voor 10 cent per minuut. Ze snappen het toch niet, of wel soms.
 
corner28
Het hoofdkantoor van KPN bellen met de melding dat je een klacht wilt indienen inzake de afwikkeling van het abonnement. Je krijgt vervolgens een callnummer en wordt je klacht doorgegeven aan klantenreacties. Als het goed is, word je dan gebeld door iemand van klantenreacties die je probleem gaat oplossen. Je moet wel even geduld hebben. Maar bij mij heeft het wel geholpen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foute leveringen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Foute rekening gedurende ruim een jaar KPN Telefonie Storing : 1 27 Apr 2012
Advertentie