obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
trage verbinding / geen oplossing
randomuser
hallo,

Ik heb een premium abonnement internet + tv. normaal gesproken haal ik +/- 27mbit down en 3.5 mbit up.
Sinds een 2-3 weken heb ik een verbinding die op 17mbit down en 2 mbit up zit. Na wat geplaar en nakijk werk van intellingen kabels e.d. heb ik vandaag toch maar es besloten om de helpdesk te bellen.
De technische medewerker vond het ook aan de lage kant dat ik maar 17 mbit kon halen terwijl volgen hem met mijn verbinding 31mbit mogelijk was. na wat zoekwerk kon hij echter niet achterhalen waar het probleem zich voor zou doen en het "het systeem" zei dat dit binnen de marge valt en dus hij er dus ook niets aan kon doen.
Ik vroeg waarom de snelheid ineens zoveel lager zou zijn zonder enige reden kon hij mij ook geen antwoord op geven. Het enige wat ik zou kunnen doen is eventueel een lager abbo pakken. Dus hij verbind mij door naar een andere afdeling.

Die afdeling is niet echt dat je zegt klantvriendelijk. Ik vertel mijn verhaal tevens dat ik al een kortingsregeling heb lopen nog van de vorige keer dat ik problemen had met kpn. in eerste instantie wilde ze me alleen een extra abbo geven maw dezelfde prijs als wat ik nu voor premium betaal alleen dat ik er nu weer een half jaar langer aanvast zit ( ik wil geen nieuw contract al zeker nie als je zo met klanten omgaat). Even daarna kwam ze met een korting van 10 euro voor 6 maanden voor het extra abbo. Maar dan zou het contract ook weer verlengt worden naar een jaar. Opzich heb ik tegen die korting maar die verlenging wel. en zeker omdat ik bar weinig vertrouwen heb in de stabieletijd van kpn. Voorheen had ik een extra abbo en dat was ook ver onder de maat daarom had ik juist een premium abbo met korting.

Wat mij het meeste verbaasde was toen ze zij dan gaat u toch ergens anders naartoe u hoeft van ons geen klant te blijven.... Als je op die manier een service desk beheert ja kan ik me voorstellen dat je pissige klanten krijgt. En waarom ontbinden jullie het contract dan niet gewoon ben je meteen van me af.

Nou mijn echte vraag is, waarom is mijn snelheid ineens zoveel lager? ( en eventueel oplossingen zonder dat er nieuw contract bij komt kijken )
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'trage verbinding / geen oplossing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Advertentie