obey-robots.txt
29 April 2017, 21:28
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

trage verbinding / geen oplossing

randomuser
hallo,

Ik heb een premium abonnement internet + tv. normaal gesproken haal ik +/- 27mbit down en 3.5 mbit up.
Sinds een 2-3 weken heb ik een verbinding die op 17mbit down en 2 mbit up zit. Na wat geplaar en nakijk werk van intellingen kabels e.d. heb ik vandaag toch maar es besloten om de helpdesk te bellen.
De technische medewerker vond het ook aan de lage kant dat ik maar 17 mbit kon halen terwijl volgen hem met mijn verbinding 31mbit mogelijk was. na wat zoekwerk kon hij echter niet achterhalen waar het probleem zich voor zou doen en het "het systeem" zei dat dit binnen de marge valt en dus hij er dus ook niets aan kon doen.
Ik vroeg waarom de snelheid ineens zoveel lager zou zijn zonder enige reden kon hij mij ook geen antwoord op geven. Het enige wat ik zou kunnen doen is eventueel een lager abbo pakken. Dus hij verbind mij door naar een andere afdeling.

Die afdeling is niet echt dat je zegt klantvriendelijk. Ik vertel mijn verhaal tevens dat ik al een kortingsregeling heb lopen nog van de vorige keer dat ik problemen had met kpn. in eerste instantie wilde ze me alleen een extra abbo geven maw dezelfde prijs als wat ik nu voor premium betaal alleen dat ik er nu weer een half jaar langer aanvast zit ( ik wil geen nieuw contract al zeker nie als je zo met klanten omgaat). Even daarna kwam ze met een korting van 10 euro voor 6 maanden voor het extra abbo. Maar dan zou het contract ook weer verlengt worden naar een jaar. Opzich heb ik tegen die korting maar die verlenging wel. en zeker omdat ik bar weinig vertrouwen heb in de stabieletijd van kpn. Voorheen had ik een extra abbo en dat was ook ver onder de maat daarom had ik juist een premium abbo met korting.

Wat mij het meeste verbaasde was toen ze zij dan gaat u toch ergens anders naartoe u hoeft van ons geen klant te blijven.... Als je op die manier een service desk beheert ja kan ik me voorstellen dat je pissige klanten krijgt. En waarom ontbinden jullie het contract dan niet gewoon ben je meteen van me af.

Nou mijn echte vraag is, waarom is mijn snelheid ineens zoveel lager? ( en eventueel oplossingen zonder dat er nieuw contract bij komt kijken )
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'trage verbinding / geen oplossing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk 2 10 maart 2017, 02:19
wel WiFi geen internet KPN Internet Storing 2 14 februari 2017, 16:32
vpn verbinding Hardware instellingen 2 13 januari 2017, 16:51
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers 11 02 januari 2017, 19:40
Zie geen Duitse zenders Helpdesk 2 01 januari 2017, 10:00
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost02:06:15
| KaPteiN04:21:23
| monteurtje110:28:14
| rhdijck12:46:30
| glasblazer 1 dag
| peterpan_1966 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215