obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
opgenomen programmas opd dvd zetten
miel
Is er nu niemand die mij kan helpen???? hoe krijg ik opgenomen programmas van experia box naar mijn sony homecinema harde schijf zoadat ik deze op dvd kan branden?
Ik heb een sony RDR-HX750 dvd recorder +home cinema waarmee ik altijd mijn programmas opnam., maar nu neemt de experia box al mijn tv programma op.Ik wil bepaalde programmas die ik heb opgenomen op dvd zetten maar hoe doe ik dit. Heeft iemand een tip, even voor de goede orde IK BEN BLOND.Wink
Gewijzigd door miel op 01 maart 2011, 13:00
 
Giant2000
Je mag dan blond zijn, toch is je informatie sumier. Laat ik voorop stellen dat een Experiabox niks kan opnemen.

Vraag daarom dit jezelf af:
Heb je Digitenne, Interactieve TV of misschien een andere provider, Ziggo, UPC, kijk je digitaal of analoog?

Met een DVD recorder kan je via de ingebouwde tuner analoog (kabel) zenders opnemen en op dvd branden. Heb je geen analoge kabel dan moet dat via een omweg:
Opnemen kan door de digitale tuner met bijvoorbeeld een SCART kabel te verbinden met je DVD recorder. Wat je afspeelt op de tuner kan je opnemen via AV-in of hoe dat maar heet op je DVD recorder.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opgenomen programmas opd dvd zetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
opgenomen programma's overzetten op nieuwe HD ontvanger Hardware instellingen : 7 25 mei 2014
kan geen opgenomen programma's bekijken Helpdesk : 1 02 apr 2014
open zetten poorten Hardware instellingen : 1 27 mei 2013
Advertentie