obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Draadloze verbinding valt om de paar minuten uit
iloontjepowerrr
Hallo Allemaal,
Ik heb een probleem met mijn internetverbinding en ik leg het hier maar neer misschien dat iemand me kan helpen.
Ik maak sinds December gebruik van KPN internet met een experia box.
Sinds een dag of 4 klapt mijn verbinding er om de paar minuten uit. Dit is natuurlijk vreselijk irritant. De verbinding komt in de meeste gevallen snel weer terug, uit zichzelf, maar niet altijd. Dan moet ik de stekker er uit halen en ook mijn computer resetten.
Ik heb hetzelfde probleem met andere laptops en ook met mijn telefoons (die ik in huis ook op wifi heb ).
Gisteren heb ik contact gehad met de klantenservice en toen hebben zij het kanaal aangepast. Toen ik het gesprek had beƫindigd, begon de ellende gewoon weer. Ik heb nog een keer gebeld en er is nogmaals van kanaal gewisseld, maar inmiddels is weer duidelijk dat dat ook niet heeft mogen baten.

Help!
 
SupaYoshi
Wink Nieuw modem of een eigen router /modem gebruiken.
Tadaa oplossing
 
iloontjepowerrr
Maar dat is toch geen oplossing, ik mag er toch vanuit gaan dat KPN een dergelijk product levert?
 
SupaYoshi
Een dergelijk of degelijk? Nee, de experiabox is in de geen degelijk product, Smile
Zie het hele forum hier omtrent PS3, en Portforwarding, UPNP, VPN, etc. etc. allemaal niet makkelijk met een experiabox!

Luister, of je gaat bellen voor een nieuw modem, of je koopt bij de Mycom een ICIDU router voor 25 euro met 1 antenne die altijd werkt Smile

Die zet je erachter en je schakelt wireless uit op je experiabox.
Je kan er niks aan doen, niet jou fout, niet KPN's fout, de Experiabox is de fout.

Smile
 
iloontjepowerrr
Dat is best wel $$%^#@

maar ja je weet waar je over praat zie ik wel Smile

Vertraagd die experia box ook of dat niet?

Edit: Ik vergeet een belangrijk detail: Als mijn verbinding wegvalt, blijft msn het gewoon doen!
Gewijzigd door iloontjepowerrr op 27 februari 2011, 21:40
 
SupaYoshi
Dus uw draadloze verbinding valt weg Wink en MSN blijft aangemeld? Kan u ondertussen chatten? Dan is het iets anders als de experiabox of de draadloze verbinding. Smile
 
iloontjepowerrr
ja, ik kan gewoon blijven babbelen. De verbinding is ook niet lang weg, maar wel vaak.
 
Marelli
Zelfde probleem ook gehad en ben er -na lang zoeken- achter gekomen dat er in de buurt een netwerk op het zelfde kanaal zat!
Nadat ik het Wifi-kanaal handmatig op 6 had gezet waren de uitvalproblemen verholpen. 5 kanalen verschil valt aan te bevelen, als dat niet lukt zogroot mogelijk verschil zoeken.

Er zijn wat spectrum analyzers te downloaden om de wifi omgeving te snifferen
 
iloontjepowerrr
Dat zeiden ze bij Kpn ook en ze hebben mij al twee keer verplaatst, ik zou niet weten hoe ik dat zelf zou moeten doen? |Misschien kun jij me dat uitleggen Marelli?
Ik zal vast even googelen op spectrum analyzers
 
iloontjepowerrr
Ooooow nou ik heb gegoogeld maar ik vind enkel programma's die reageren op het geluid...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloze verbinding valt om de paar minuten uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
vpn verbinding Hardware instellingen : 2 13 jan 2017
Advertentie