obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
zwart beeld en geen geluid
sora
Op een aantal zenders. Iemand met hetzelfde probleem en enig idee wat er mee moet gebeuren?

Omgeving Amsterdam btw.
 
Giant2000
Doe eens een harde reset?
 
debueger
Sora,

is het al opgelost? Zo ja, weet je wat het was ?

Bij mij heb ik soort gelijke problemen. Ik had eerst een paar dagen helemaal geen ontvangst. Ik kreeg steeds dat er misschien een storing in mijn antenne zat als foutmelding of dat ik hem ergens anders moest zetten. Dat heb ik natuurlijk niet gedaan aangezien ik daarvoor geoon perfect beeld had. Na een paar dagen kreeg ik opeens wel beeld en radio maar alleen bouquet 1 (Ned 1,2,3 en RTV NH). Weer een week later deed bouquet 4 het opeens weer. En zo juist is die ook weer weg gevallen. KPN zei dat mijn receiver waarschijnlijk kapot is. Dat geloof ik niet aangezien dat meestal betekend dat niks het niet meer doet en niet soms wel iets en soms iets niet.

Ik sta met mijn antenne gericht op de IJmast en die staat op 1,9 km afstand waarvan het grootste deel water is. Er is geen bouwactiviteit in de buurt begonnen of actief. Echt geen idee wat dit kan zijn.

groet debueger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zwart beeld en geen geluid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
Advertentie