obey-robots.txt
21 September 2017, 17:50
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [414 stemmen]
38% [414 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1100
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Zwart beeld

carlov
Mijn interactieve TV kijkgenot heeft de zoveelste storing!

Ik zal niet alle negatieve ervaringen met KPN vertellen, het zou een lange verhaal worden.
Ik heb nu een herhaling van een zeldzame storing die ik een keer bij het begin had, nl. een zwart beeld (na een herhaalde reset heb ik nu wel geluid bij gekregen).

Ik heb KPN gebeld (met de nodige wachttijden en even wachten/vragen tussendoor) en ook verteld dat destijds een serie handelingen moest verrichten (oa. het opnieuw downloaden/installeren van software) en dat het darmee de storing opgelost werd.
Ik dacht met mijn verhaal het oplossen van de storing te bespoedigen maar nee, niet dus!

Blijkbaar allemaal te moeilijk of onbekend voor de dame aan de telefoon, die uiteindelijk met de mededeling kwam dat ik teruggebeld zou worden binnen een ..................week!!!

Na mijn eerste verbazing en nog beduusd op mijn vraag of dan een week zonder TV moest doen was de laconieke antwoord dat het maximaal een week zou duren!?

Heeft iemand ander ook een soortgelijke storing meegemaakt en opgelost? Helaas heb ik destijds verzuimd de reeks handelingen te noteren die tot de oplossing leidden.

Bij voorbaat dank,
 
KPNwebcare2
carlov schreef:
Mijn interactieve TV kijkgenot heeft de zoveelste storing!

Ik zal niet alle negatieve ervaringen met KPN vertellen, het zou een lange verhaal worden.
Ik heb nu een herhaling van een zeldzame storing die ik een keer bij het begin had, nl. een zwart beeld (na een herhaalde reset heb ik nu wel geluid bij gekregen).

Ik heb KPN gebeld (met de nodige wachttijden en even wachten/vragen tussendoor) en ook verteld dat destijds een serie handelingen moest verrichten (oa. het opnieuw downloaden/installeren van software) en dat het darmee de storing opgelost werd.
Ik dacht met mijn verhaal het oplossen van de storing te bespoedigen maar nee, niet dus!

Blijkbaar allemaal te moeilijk of onbekend voor de dame aan de telefoon, die uiteindelijk met de mededeling kwam dat ik teruggebeld zou worden binnen een ..................week!!!

Na mijn eerste verbazing en nog beduusd op mijn vraag of dan een week zonder TV moest doen was de laconieke antwoord dat het maximaal een week zou duren!?

Heeft iemand ander ook een soortgelijke storing meegemaakt en opgelost? Helaas heb ik destijds verzuimd de reeks handelingen te noteren die tot de oplossing leidden.

Bij voorbaat dank,


Hallo,

Kunt u mij PB-en? Of uw gegevens mailen naar webcare@kpn.com? Dan help ik u verder.
www.kpn.com/webcare
 
carlov
Hoi Stef,

Bedankt voor je aanbod!

Maar inmiddels heb ik (geheel onverwacht!?) via post een nieuwe tuner gekregen en gisterenavond, na de installatie, was het probleem opgelost.
De tuner lijkt zelfs beter/sneller te reageren en het beeld lijkt ook zuiverder. Hopelijk dat wij nu eindelijk verder ongestoord van onze interactieve TV-kijken kunnen genieten.
MVG.
 
KPNwebcare1
Fijn dat het probleem is opgelost,
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zwart beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing 5 02 juni 2017, 20:34
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 4 18 mei 2017, 16:12
Beeld bevriest in TV programmaoverxicht KPN Televisie Storing 2 30 november 2016, 13:30
Haperend / stilstaand beeld iTV Helpdesk 7 22 mei 2016, 15:12
Slecht beeld bij sportuitzendingen Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 1 13 augustus 2015, 17:14
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN< 5 mins
| eogcnlGhost12:26:54
| Cappo18:55:57
| petervanlaere20:18:52
| Truckexperience 1 dag
| chefke 1 dag
| pimz3001 1 dag
| Lutz 1 dag
| germar 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?