obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Hoe kan ik met Sony DVD Recorder programma's opnemen van de Motorola 1910?
TON25
Heb sinds een week Interactieve TV met de Motorola 1910 als TV ontvanger. De Motorola is met een HDMI kabel verbonden met mijn Sony KDL-32V2500 (heeft 2 HDMI aansluitingen). Mijn Sony DVD Recorder (RDR-HX750) heb ik met een scart kabel verbonden met de TV. Scart-aansluiting op DVD Recorder is Line 3-TV; scart aansluiting op TV is AV2. De HDMI kabel tussen de Motorola en de TV zit in de TV in de AV5. Als ik rechtstreeks naar een zender kijk, kan ik de titellijst in de DVD Recorder oproepen, een keuze maken en dat programma afspelen. Het lukt me alleen niet om beelden van de Motorola opgenomen te krijgen op de DVD Recorder. Het is mij bekend dat je alleen programma's kunt opnemen van de zender die op de Motorola geactiveerd is.

Wie helpt mij aan het juiste schema en heeft een tip als ik nog iets moet instellen op mijn TV en/of DVD Recorder. Ben al een week aan het puzzelen geweest en het is me nog steeds niet gelukt...
Gewijzigd door TON25 op 06 februari 2011, 19:31
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe kan ik met Sony DVD Recorder programma's opnemen van de Motorola 1910?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 12 aug 2016
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk : 1 22 mei 2016
Opnemen met teletekst Helpdesk : 2 21 okt 2015
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
Na opnemen telefoon niets te horen KPN Telefonie Storing : 6 06 feb 2015
Advertentie