Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
geen internet met Draytek Vigor 2710n
|
|
RoadRunner |
Geplaatst op 31 January 2011, 17:31
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 31 Jan 2011 |
Hallo, Vorige week heb ik een Draytek Vigor 2710n modem/router aangeschaft ter vervanging van mijn Speedtouch 780. Aanvankelijk lukt het om een internet verbinding te verkrijgen, echter de volgende dag was deze verbinding spontaan verdwenen. Wat ik nu ook doe, internet krijg ik niet meer terug. Instellingen voor Internet acces: Verbinding: ADSL via analoge lijn (via splitter) externe IP wordt door DHCP toegewezen (is de bedoeling) VPI: 8 VCI: 48 encapsulating type: VC MUX protocol: PPPoA modulation: Multimode PPP Authentication: PAP or CHAP Het DSL ledje blijft knipperen wat waarschijnlijk betekent dat er gewacht wordt op de toewijzing van een IP adres. Gebruikersnaam een wachtwoord heb ik tich keer gecontroleerd, daar kan het niet aan liggen. Heeft iemand daar ervaring mee? Met vriendelijke groet, RR |
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 01 February 2011, 10:28
|
Activiteit » Bakkum » 1901JW Berichten: 680 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
En kun je voor de zekerheid alsnog de gebruikersnaam en wachtwoord welke je gebruikt geven? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen internet met Draytek Vigor 2710n', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
KPN DSL Signal Issue so no internet | Opleveringsproblemen | : 1 | 04 Jun 2020 |
KPN DSL Signal Issue so no internet | Helpdesk | : 1 | 04 Jun 2020 |
Heel erg traag internet..... | KPN Internet Storing | : 2 | 09 Apr 2019 |
Geen internet op wifi | KPN Internet Storing | : 10 | 29 Nov 2018 |
Newsserver download via VPN geen verbindingen | Algemeen | : 8 | 14 Jan 2018 |
Advertentie