Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
Tabee KPN
|
|
arno k |
Geplaatst op 19 January 2011, 17:34
|
Activiteit » Tilburg » Alles-in-1 Premium » ExperiaBox TG789 » Interactieve TV Berichten: 13 Lid sinds: 06 Jan 2010 |
Een jaar geleden InternetPlusBellen Premium en Interactieve TV aangeschaft. Wát een teleurstelling! Ik heb de halve internetsnelheid t.o.v. mijn vorige provider, KPN zegt niks te kunnen doen. Ik zou graag HD willen, maar de internetsnelheid is te laag, niet genoeg bandbreedte, dus. KPN zegt niks te kunnen doen, behalve een downgrade van mijn abo om niet teveel te betalen De Motorola ontvanger is zo snel als dikke stront (hoe durven ze bij die reclame met Sven Kramer zo'n flitsend menu te laten zien!!), maar KPN zegt niks te kunnen doen. Wat een incompetente organisatie, en wat een slecht produkt. Het rammelt echt aan alle kanten. En Digitenne voor mijn overige twee TV's is ook een lachertje. Ik ben helemaal klaar met KPN, maar wat me nog het meeste stoort, ik het frustrerende gevoel dat "men" niet alles uit de kast heeft getrokken om mij tot een tevreden klant te maken. En dat met een produkt voor die prijs, ongelofelijk! Terug naar Ziggo dan maar, en rap! |
|
|
Giant2000 |
Geplaatst op 20 January 2011, 18:48
|
Activiteit » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG789 » Interactieve TV Berichten: 492 Lid sinds: 03 Jun 2009 |
Jammer dat je zo teleurgesteld bent. Let wel dat er ook hele goede ervaringen met KPN zijn en ook hele slechte met Ziggo. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tabee KPN', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie