obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Linksys achter Experiabox
Edris
Na deze nieuwe update van KPN geeft mijn PS3 netjes Nat Type 2 aan alleen het probleem is dat ik nog steeds gekicked word van lobby's online.
Dit gebeurd dus vaak met FIFA11 en ik word hier ook erg pissig van. FIFA11 geeft bij firewall aan dat ik op 'Middelzwaar' zit. Hij zou nooit op 'open' kunnen omdat poorten openen van kpn het nog steeds niet doen anders zou ik mijn poorten wel hebben geopend, heb ik trouwens wel erg vaak geprobeerd maar dan geeft het aan dat het niet geforward kan worden naar mijn ip.
Dus ik heb een Linksys router gekocht omdat je daarme wel je poorten kan openen desnoods ook je ps3 in DMZ kunt zetten maar opeens geeft PS3 NAT TYPE 3 aan zelfs met UPNP enabled. Ik heb echt van alles geprobeerd, alle poorten openen gezet PS3 in DMZ gezet maar nog steeds blijft het op NAT TYPE 3, terwijl de Experia Box wel NAT TYPE 2 aangeeft.

MERK: Thomson TG789VN *Modem*
Linksys WRT54G2 *Router*

Het is aangesloten met kabel dus niet draadloos.
Dus het gaat zo:

Experiabox>Linksys>PS3/Computer

Mijn vraag is dus of iemand mij hierbij kan helpen.

mvg,
Edris.
Gewijzigd door Edris op 18 januari 2011, 18:17
 
Codemeister
Heb je deze opstelling met kabel of draadloos opgezet?
 
Edris
Met kabel.
Ik heb het vaak draadloos geprobeerd maar nog steeds gaf het Nat Type 3 aan Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Linksys achter Experiabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Advertentie