obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
arcardyan kpn modem recovery tool
starpc
hallo mensen

ik heb sins 03-01-2011 internet plus belen en interactive tv van de KPN . ik heb dat paket dus ook op de 3e aan geslooten . en moest het betreuren . het modem gaf in eerste instantie 3 lampjes / Power / Wirelles / en nog een .
maar 10 sec er naa ging het power lampje branden en het lampje Eternet Rood knipperen . ik me laptop er op aan gesloten en naar het standaard Gate way ip adres ge gaan ( 192.168.2.254)toen kwam ik idd uit in de router / modem

er staat recovery tool .......

en dan daar onder

please type PIN befoure using oter tools .

simpel gezegt je heb een pincode nodig om veder te gaan. ik uiten raard naar KPN gebeld ik het uit gelegd . ik kreeg toen te hooren van de telefonisten dat de arcardyan een nog al nieuw model was . en nog niets over bekend was. en ze zij ook . die recovery tool waar u over spreekt . daar hebben meer mensen mee te maken . en die recovery tool werkt niet . aldus de KPN telefonisten ik heb dus ook gevraagd om de pin . ik zij ik ben wel af hankelijk van internet als u mij die pin code verstrekt dan kan ik weer mijn werk doen . de telefoonisten zeten mij toen in de w8 en zouw het aan anderen collega's vragen. maar helaas ze kon me niet aan de pin helpen . ze hebben me wel een nieuw modem op gestuurd de expiria box t789 werkt prima . allen heb dus nu dat modem over en zouw het graag werkend krijgen . mijn vraag is of er iemand die hier ook problemen mee heeft en of iemand mij kan helpen aan die PIN


alvast bedankt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'arcardyan kpn modem recovery tool', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Airport extreme en kpn modem Algemeen : 2 24 mrt 2017
analoge telefonie mogelijk met VDSL-modem? KPN met eigen modem/router : 10 19 dec 2014
Port forwarding v8 modem Routers : 1 09 feb 2014
Router plaatsen tussen modem en Itv KPN met eigen modem/router : 2 23 jun 2013
Advertentie