obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
uitschakelen harddiskrecorder na opnemen
annemieke
zeer tevreden over digitenne en de hdrecorder maar zitten met een klein puntje. regelmatig programmeer ik via het menu timerinstellingen. als wij weg gaan en hij is aan het opnemen kan ik de recorder niet op standby zetten. dit kan wel als hij nog niet aan het opnemen is.
het punt is echter dat bij beide opties de decoder als hij klaar is met opnemen de ene keer wel uit zich zelf op standby springt en de andere keer weer niet. is lastig want hij staat dan soms de hele nacht aan. is hier een oplossing voor??

alvast bedankt

annemieke
 
Cyberbot
Dag Annemieke,
als je de dag en tijd kiest om te opnemene,
mag je de Motorola uit doen, en die gaat voor zich op nemene,
de Motorla hoef niet aan om op te nemene tenzij jij de strom kabel uit haalt,
 
annemieke
helaas heb ik niet zo veel aan dit antwoord. wij hebben trouwens ook een topfield en geen motorola. misschien dat andere mij verder kunnen helpen?? vanmiddag ook via de timer iets opgenomen en daarna de tv uitgezet want het programma was nog niet begonnen en zijn weg gegaan. toen we thuis kwamen was ie bezig met opnemen en toen ging ie na de opname wel vanzelf op standby. komt het misschien doordat we de tv uizetten als ie al aan het opnemen is?? want dan kunnen we de decoder nl. niet op standby zetten maar dam noet ie toch ook vanzelf op standby gaan??
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'uitschakelen harddiskrecorder na opnemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 12 aug 2016
Opnemen met teletekst Helpdesk : 2 21 okt 2015
Na opnemen telefoon niets te horen KPN Telefonie Storing : 6 06 feb 2015
opnemen met Motorola VIP 1963 bij Alles-in-1 Thuis-Instal glasvezel? Helpdesk : 6 20 jul 2014
Synchroniseren opnemen TV met ITVOnline Algemeen : 9 16 dec 2012
Advertentie