obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Energiezuinige digitale tv-ontvanger (interactieve tv) en modem
sawamizu
Weet iemand hier het antwoord op?
Als ik de Klantenservice bel wordt ik keer op keer doorgeschakeld maar er komt geen antwoord.

"Naar aanleiding van uw vraag over het omruilen van uw apparatuur kunnen wij u als volgt informeren:
Uit controle van uw gegevens is gebleken dat u in het bezit bent van het volgende modem:
- SpeedTouch 780
Uit controle van uw gegevens is gebleken dat u in het bezit bent van de volgende Digitale TV ontvanger:
- Motorola 1960

Het e-mailcenter beschikt niet over de mogelijkheid apparatuur te verstrekken en heeft geen inzage in de te leveren producten. Onze excuses hiervoor.

Voor het omruilen van uw apparatuur verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met de telefonische ingang van de Klantenservice via 0900-0244 (EUR 0,10 per minuut, dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur).

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Machiel Prevoo
KPN

Original Message Follows: ------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Op de kpn-site staat het volgende;
Digitale tv ontvanger voor interactieve televisie Verbruikt 6 Watt. Hiermee is de tuner 43% zuiniger dan zijn voorloper
Modem Verbruikt 13,8 Watt. Hiermee is deze modem 17% zuiniger dan zijn voorloper.

Als ik dan de voorlopers heb wil ik graag weten wat de mogelijkheden zijn om de nieuwe versies te ontvangen."
 
SirPeter
1960 is de nieuwste versie. Er komen nieuwere uit maar die komen pas ergens in 2012.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Energiezuinige digitale tv-ontvanger (interactieve tv) en modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
4K ontvanger Hardware firmware : 2 28 okt 2018
Airport extreme en kpn modem Algemeen : 2 24 mrt 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
Advertentie