obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
VPN en mailserver
profiler
Beste mensen,

Ik heb hier op mn zaak een Windows 2008R2 Server staan met daarop een Exchange server 2010 en een VPN server geinstalleerd. Alles werkt na behoren maar alleen lokaal. Ik krijg het niet voorelkaar om te verbinden van buitenaf naar de VPN server. Ik heb de juiste poorten geopend maar geen connectie is mogelijk, ook heb ik geprobeerd om de firewall helemaal uit te schakelen maar ook geen succes. Toen maar even gebeld naar KPN om te vragen of het uberhaupt wel mogelijk is om VPN en Mailserver te gebruiken op een zakelijke verbinding van KPN ( Lijk me wel toch? Wink ). Het antwoord dat zij mij gaven was dat zij dit niet ondersteunen maar dat het wel mogelijk was als je instellingen configureerd via een telnet verbinding. Maar hoe dit moet zul je zelf uit moeten zoeken. Het probleem ligt niet bij het maken van een telnet verbinding maar de configuratie functies die de router bied via telnet is een aardige uitzoek werk + dat er in de handleiding niks word verteld over configuratie via telnet sessies. Toch vind ik het vreemd dat ik dit via telnet moet configureren. Webinterface van mijn router was al zo kaal en nu dat de functies die ik wil instellen ook nog eens via telnet moeten...kan toch niet!

Hardware Specs:
1x Router Thomson TG789vn
2x Windows 2008R2

Mocht iemand het antwoord hebben laat dan graag even wat van je horen want met KPN zakelijke service schiet het helemaal niet op!

Alvast bedankt!

Groet,
Profiler
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VPN en mailserver', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eigen FTP/http/Mailserver Draaien? KPN Glasvezel diensten : 1 01 jul 2012
Mailserver Helpdesk : 4 24 jan 2012
Filter voor ip van een niet-kpn mailserver Snelheid : 2 31 okt 2010
Advertentie