Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
interactieve tv
|
|
queen62 |
Geplaatst op 30 November 2010, 19:04
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 29 Nov 2010 |
Beste mensen Ik heb nu een 3 mnd een volledig kpn aansluiting interactieve tv, telefoon en internet.Alles werkt voorlopig naar alle tevredenheid. Daarnaast heb ik ook een surround systeem van sony om dvd, radio en tv mee te kijken of tv op te nemen. Deze laatste werkt nu nog niet. De radio heb ik dank zij dit forum aan het werk gekregen. Weet iemand hoe ik tv kan opnemen via de dvd recorder en daarnaast naar een nadere zender kan kijken. caiway waar ik eerst zat was dit geen enkel probleem. Ik heb een oude tv die alleen met scart aansluitingen en dus geen hdmi. Deze laatste heb ik wel op de surroundset en de experia box van kpn ik dank u al vast hartelijk voor u info. Gewijzigd door queen62 op 30 November 2010, 21:14 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactieve tv', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wel interactieve tv geen internet. | Helpdesk | : 2 | 10 Mar 2017 |
interactieve tv | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 2 | 16 Feb 2017 |
regelmatig storing interactieve tv | KPN Televisie Storing | : 2 | 16 Feb 2017 |
suse en interactieve tv | Algemeen | : 2 | 03 Nov 2016 |
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte | KPN Glasvezel diensten | : 7 | 13 Mar 2016 |
Advertentie