obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Blauw Scherm
vinnie91
Sinds eind juli hebben we internet en interactieve tv van kpn tot ons beschikking het internet is door een monteur geinstaleerd en doet het. Ik had nu pas tijd om naar het interactieve tv te kijken. Netjes de gebruiksaanwijzingen gevolgd en kreeg een opstart scherm (met die gekleurde bolletjes) en daarna was het enkel maar blauw beeld.

enig idee hoe dat zou kunnen?

greetz
 
Codemeister
Heb je je TV aangesloten via HDMI? Wat voor TV heb je?
 
vinnie91
heb de tv (samsung type verder niet bekend) met scart aangesloten want ik kreeg de HDMI niet actief op de tv
 
kpntester

Quote

vinnie91 schreef:
heb de tv (samsung type verder niet bekend) met scart aangesloten want ik kreeg de HDMI niet actief op de tv

Ik denk dat je de verkeerde scart input te pakken hebt Wink
 
vinnie91
maar dan zou ik toch ook niet het opstart scherm hebben?? en dat heb ik juist wel maar daarna blauw terwijl ik volgens de gebruiksaanwijzing nog een abbonementscode ofso moet invullen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blauw Scherm', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
afspelen opnamen op tv scherm Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 20 sep 2012
Digitenne installatie - scherm blijft grijs KPN Televisie Storing : 1 04 mrt 2012
Signaal AV 2 blijft op scherm Algemeen : 1 04 nov 2010
Advertentie