obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Per ongeluk fabrieksinstellingen geactiveerd
EvilBoris
Hallo,

Ik heb een Thomson Speedtouch 546 waarvan ik per ongeluk de fabrieksinstellingen heb teruggezet.

Ik heb vervolgens de easy setup uitgevoerd om hem weer aan de praat te krijgen. De setup vraagt dan om verschillende gegevens. Weet iemand waar ik die kan vinden?

Ik heb KPN Premium.
 
KaPteiN
Staan die niet in de bevestigingsbrieven van KPN?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
EvilBoris
Ja waarschijnlijk wel, maar die ben ik kwijt. Maar het is weer dag dus ik ga ff bellen. In ieder geval bedankt
 
Sanctumlera
Voor kpn klanten is de gebruikersnaam altijd: kpn@direct-adsl
het wachtwoord is altijd: kpn.

Reden is dat bij het invoeren van deze gegeven teveel fouten werden gemaakt, er is gekozen om alleen nog maar te testen op de suffix, de rest van de gegeven worden vanuit de koppeling met het dienstnummer gehaald. Komt er in het kort op neer dat je de brief met je gebruikersnaam en wachtwoord wel weg kunt gooien want het is allemaal hetzelfde nu.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Per ongeluk fabrieksinstellingen geactiveerd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet meer na het herstellen naar fabrieksinstellingen Algemeen : 1 17 aug 2011
mijn webspace is geactiveerd maar werkt niet Algemeen : 7 08 nov 2010
digitenne smartcard al geactiveerd? Helpdesk : 3 23 dec 2009
Advertentie